Oj, Koledzy forumowicze a zwłaszcza
Wojaczek.
Z tego co napisałeś to proszę nie obraź się ale wnioskuje, że sie na tym nie znasz.
Co ty Kolego opowiadasz,że cylindry od Marka nie są honowane? Co to za brednie?
Otóż są! jeżeli nie widzisz tzw.siatki honowniczej to tylko dlatego ,że Markowi chce się robić szlif tak ,by klient mógł jak najwięcej na nim przejechać.
Pewnie w swoim doświadczonym mechanicznym życiu słyszałeś o czymś takim jak tarcie ?
Otóż tworzenie owej siatki powoduje w przypadku obecnego paliwa i nie tylko dlatego dodatkowy wzrost tarcia i o wiele szybsze zużycie pierścieni!
Jak sobie życzyłeś czy też kolega ,owej siateczki czytaj rys na gładzi cylindra mogłeś mówić .To żaden problem .
Możesz mieć ją w kratkę wzdłuż czy jak tam sobie życzysz.
Reasumując ...jak się nie znasz ,to nie wypisuj chociaż bzdur- tak to odbieram.
Mahle robi siatkę, bo to proste w wykonaniu jest a cenieni sa za to ,że dbają o jakość towarów których używają i jakość wykonania czytaj dokładność !
Przy takim szlifie "w kratkę" nie trzeba się zbytnio napracować a dodatkowo Ty szybciej przyjdziesz kupić ,albo nowy cylinder ,albo tłok plusowy

Chciałeś by ktoś Tobie to wytłumaczył ,to proszę bardzo.Mam nadzieję że to dosyć jasne?
Czeronie i Pawandzie .
Cylindry od Waszych silników były honowane. Nie ma innej opcji.
W każdym bądź razie ,dziękuję w imieniu Marka za obronę.
Ja nadal nie kumam i nie wnikam w zawiłości techniczne jednak taki sposób pisania i traktowania innych użytkowników jest nie do przyjęcia - proszę o poprawienie niestosownych aluzji i nieobrażanie innych nawet jeśli wydaje się Panu że posiadają mniejszą wiedzę w temacie.