Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Modyfikacje / Usprawnienia => Wątek zaczęty przez: kozak471 w Września 19, 2011, 17:19:58
-
Witam, chcę kupić przedmi błotnik, zadupek i pare owiewek od crossa i włozyć to do mojej cz. Chcę też elektryke do minimum zmniejszyć czyli wszystkie światła chcę usunąć tylko stacyjkę zostawić. Powiecie mi co mam zrobić zeby dokonać takich zmian Wizualnie oraz meczanicznie . Wymieniłem już obie gwiazki na największą z tyłu jak się dało i najmniejszą z przodu. Obecnie niema góry na moją cz : )
-
Cross z silnikiem i ramą 175? <lol>
-
Witam, chcę kupić przedmi błotnik, zadupek i pare owiewek od crossa i włozyć to do mojej cz. Chcę też elektryke do minimum zmniejszyć czyli wszystkie światła chcę usunąć tylko stacyjkę zostawić. Powiecie mi co mam zrobić zeby dokonać takich zmian Wizualnie oraz meczanicznie . Wymieniłem już obie gwiazki na największą z tyłu jak się dało i najmniejszą z przodu. Obecnie niema góry na moją cz : )
Hmm Dla ciebie mogę zrobić wyjątek.
Zapraszam do mojego tematu !!!
http://www.jawacz.pl/index.php/topic,11819.msg106163.html#new
-
Dlaczego nie, swoją moc ma nie chodzi mi o tor tylko jazda po górach, drogi polne i szutrowe <mur>
-
Kolego a nie rozpatrywałeś takiej opcji żeby po prostu kupić jakiegoś krosa? A jawę przywrócić do oryginału i blasku? Za..... i zamęczyć moto nie stworzone do tego by być "crossem" jest łatwo, trudniej zrobić je na oryginał i cieszyć się z długiego użytkowania.
-
Jeśli przerobi ją na Crossa to zrobi się z niego lepszy mechanik niż Motocrossowiec.
-
Normalnie burza w szklance wody. Padaką to nawet nie wyjedzie na pole bo nie da rady przez rów przejechać :) ale niech jeździ tylko że to nie do tego jest stworzone. Sam jeździłem wsk po polnych drogach i leśnymi duktami bo faktycznie gdzieś i kiedyś trzeba się było nauczyć jazdy ale zaraz z niej crosa nie robiłem. Najpierw nauczyć się jeździć a potem robić z siebie "crossa". Rejestracja - to temat do sprawdzenia bo jak moto od lat w Rodzinie........Zrobi jak uważa to jego sprawa i ocena sytuacji. Jak to mówi mój zaprzyjaźniony mechanik który naprawia też różne jeździdełka chińskie ..... "to takie podcieranie d...py szkłem" ani z tego crossa nie będzie ani już 175
-
Wiec i ja wtrące swoje 3 grosze..
Niby masz racje Pogromca, aczkolwiek ja bym z CZty crossa nie robil :) po prostu, szkoda maszyny TYM BARDZIEJ jak jest w rodzinie od lat.. Chyba wieksza satysfakcje by sie mialo gdyby taki dziadek / ojciec zobaczyl maszyne, na ktorej kiedys pomykal odnowioną :) Ale kazdy ma swoje zdanie i sam decyduje co chce zrobic ze swoim sprzetem :)
Wg. mnie CZta sie do tego nie nadaje a jedyne co z tego wyjdzie to zarżniety silnik :) Czy sie da przerobic CZ na crossa? Oczywiscie ze tak, skoro z Jaw robili trojkolowce i inne ustrojstwa...
Ale mi osobiscie ten pomysl sie nie podoba :) Jako czlonek tego forum, miłuje Jawy i CZ i chciałbym żeby bylo ich jak najwiecej w swietnym stanie :)
Pozdrawiam
-
Przerobić można, ale z głową bez cięcia spawania itp. tłumi zakonserwować i rzucić w kąt niech sobie leży, błotniki tak samo, lampy i kierunki instalacja chyba nie przeszkadza. jakby się znudziło to można wrócić do oryginału. Z tym że jak jest ładny chrom na kołach to też zachlapać go olejem bo zaraz pryszcze wyskoczą.
-
Jak chcesz ograniczyć elektrykę do minimum to proponuję wrzucić zapłon od jawki 50, wtedy nie trzeba akumulatora do normalnej jazdy.