Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: xPredatorx88 w Maja 07, 2012, 18:36:19
-
Nie wiem czy to jest odpowiedni dział co do mojego wątku (w razie jakiś problemów proszę o przeniesienie)
Chodzi mi to czy da się domontować do CZ 175 typ 487 obrotomierz? Bo chodzi mi o to żebym wiedział z jakimi obrotami jadę. Dodam że nie chce wywalać prędkościomierza, najlepiej by było jak by były oba czyli obrotomierz i prędkościomierz.
Ps. Ile ma CZ 175 typ 487 max obrotów i jaki ma moment obrotowy?
-
Z tego co mi wiadomo, to w 487 nie było obrotomierza montowanego fabrycznie, można ewentualnie założyć elektroniczny biorący impuls z cewki zapłonowej.
-
Ok. A ile taki obrotomierz kosztuje? I czy to jest trudne do montarzu? Dajcie jakieś linki do tych obrotomierzy.
-
http://allegro.pl/obrotomierz-do-kazdego-pojazdu-i2331875697.html
Nie wiem czy do jednocylindrowców mają ale raczej tak ;D . Napięcie 6v jest dostępne tak że w 487 by współpracował z baterią ;)
-
Półka od 472.6 i obrotek elektroniczny od fiata...
-
[quohttp://allegro.pl/obrotomierz-do-kazdego-pojazdu-i2331875697.html (http://allegro.pl/obrotomierz-do-kazdego-pojazdu-i2331875697.html)
Nie wiem czy do jednocylindrowców mają ale raczej tak (https://http://domin0.webd.pl/forum/smf/Smileys/default/grin.gif) . Napięcie 6v jest dostępne tak że w 487 by współpracował z baterią te][/quot
Tam pisze żeby kable owinąć wokół przewodów wysokiego napięcia. Czyli jakich? Może wystarczy podłączyć pod kabel do świecy? A i jeszcze jedno czy zakres do 9900 obrotów wystarczy?
-
Masz owinąć przewód od obrotka w okół kabla WN cewki ;)
Twoje zamówienie :
kolor cyfr :
rodzaj silnika : benzyna 2T 1 cyl
napięcie pracy : 6Volt
obroty max. : 9900
-
Ja próbowałem dodać do CZ 175 obrotomierz ze skody ale puki co z marnym skutkiem. Obrotomierz ani drgnie mimo wszelkich "alpejskich" kombinacji ;) . Zmienie płytkę na typowe 6V może coś się ruszy i opiszę może się komuś przyda
-
A dałoby sie do 487 wrzucić obudowę zegarów z 472.6 bez zmian półki ?
Najfajniej byłoby spłodzić elektroniczny w obudowie org do jawy/cz.
-
Zobaczcie jak tu fajnie gość rozwiązał
ElektronicZny na baize poloneza
-
Jak interesuje Cię taki obrotomierz to zajrzyj do działu usług.
-
Chętnie skorzystam
Tyle ze niewiem czy da sie go upchnąć
Nie wiesz moze czy obudowa zegarów od 472.6 podejdzie do 487
Wyglądałoby jak z fabryki ;)
-
Tego nie wiem, może ktoś inny z forum będzie wiedział.
-
Nie wiesz moze czy obudowa zegarów od 472.6 podejdzie do 487
na moje oko powinno pasować bo 487 ma podobną obudowę co 472.5
a w 472.5 do się założyć z 472.6
-
Zaryzykuje
Obrotomierz jest dla mnie przepozadanym gadżetem ;)
-
Pamiętaj że oprócz obudowy zegarów od 472.6 musisz kupić tez blachę na ona której wisi, bo ta od 6V nie będzie pasować.
-
mi się przypomniałczort i jego rozwiązanie rodem z rosji :D
-
mi się przypomniałczort i jego rozwiązanie rodem z rosji :D
jakie bo nie pamiętam
-
Pamiętaj że oprócz obudowy zegarów od 472.6 musisz kupić tez blachę na ona której wisi, bo ta od 6V nie będzie pasować.
rozumiem że jest to blacha która pzykręca się do półki i do której przykęca się obudowę ?
-
Pamiętaj że oprócz obudowy zegarów od 472.6 musisz kupić tez blachę na ona której wisi, bo ta od 6V nie będzie pasować.
rozumiem że jest to blacha która pzykręca się do półki i do której przykęca się obudowę ?
Tak
-
http://allegro.pl/obrotomierz-do-kazdego-pojazdu-i2331875697.html (http://allegro.pl/obrotomierz-do-kazdego-pojazdu-i2331875697.html)
Nie wiem czy do jednocylindrowców mają ale raczej tak ;D . Napięcie 6v jest dostępne tak że w 487 by współpracował z baterią ;)
Z tego co wiem to wystarczy wymienić rezystor. Kup obr LUMEL np z Poloneza lub PF 125P.
(Ja miałem robić coś takiego ale doszedłem do wniosku że to bez sensu i nie będę psuł originału.
Ja miałem kupić obr z Poloneza (sam mechanizm) i stawić w obudowę od oryginalnego obr z jawy)