Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Lakiernictwo & blacharka => Wątek zaczęty przez: kiełbasa w Sierpnia 30, 2013, 19:33:21
-
mam pytanko do specjalistów w tej dziedzinie :)
chodzi o położenie "chromu" jako lakier czy to jest oplacalne ew jakich surowców stosowac ??
- bak od 353/ 354 bedzie wypiaskowany pozniej malowanie proszkowo na czarno no i sie zastanawiam jak z tego wybrnac.
-
Można położyć chrom w proszku ( lakier proszkowy srebrny połysk).. Bez klaru wygląda świetnie, ale niestety jest absolutnie nietrwały. Trzeba go przykryć klarem, ale wtedy traci połowę blasku.
-
Najlepiej okleić tylko z folią chrom jest niestety ciężko. Na rynku dostępne są zazwyczaj tzw. "kruche" bardzo cienkie i szybko sie rwą na płaskie powierzchnie to tak jak juz zaokrąglenia zapomni. Czasem jednak zdarzają sie elastyczne są droższe ale tylko nimi coś zdziałasz. W razie pytań pisz
-
mam pytanko do specjalistów w tej dziedzinie :)
chodzi o położenie "chromu" jako lakier czy to jest oplacalne ew jakich surowców stosowac ??
- bak od 353/ 354 bedzie wypiaskowany pozniej malowanie proszkowo na czarno no i sie zastanawiam jak z tego wybrnac.
Bardzo prosto. Nie proszkować tylko oddać do chromowania a następnie pomalować powierzchnie baku która ma być czarna czyli zrobić to tak jak fabryka robiła a nie kombinować i robić druciarstwa. Ktos z forum chromował bak u jakiegoś speca co się na allegro ogłaszał i jest bardzo zadowolony z jego pracy. Koszt pewnie będzie większy niż tylko malowanie ale za to efekt bez porównania lepszy.
Po takim zabiegu moto będzie wyglądać atrakcyjnie a nie ot tak sobie ;)
-
W takim motocyklu zostaje tylko chrom jeżeli ktoś chce super efekt :P
-
jezeli nie masz kasy to folia, ale lepiej odłożyć kasę i zrobić to jak należy czyli chrom
-
Nic nie foliuj, jak już pomalowałeś bez uprzedniego pochromowania, to dobierz sobie lakier na boki z biedniejszej wersji Jawy, która nie miała chromowanego baku http://www.jawa.snadno.eu/Barevne-variace-JAWA.html tak będzie najlepiej.