Wolna Strefa Jawa - CZ
Baza wiedzy i modyfikacji => Baza wiedzy => Wątek zaczęty przez: mechanik350 w Lutego 04, 2014, 17:45:04
-
Z powodu regeneracji zawieszenia w 477 i zakupie zawieszenia z 487 na części. Postanowiłem opisać kilka różnic.
Oba zawieszenia na pierwszy rzut oka identyczne. Przy bliższym poznaniu zdradzają sporo różnic.
Pierwszą rzeczą rzucającą się w oczy po rozebraniu, jest długość lag.
- długość lagi 487 -56,5cm
- długość lagi 477 - 54,2cm
Elementy tłumiące też się różnią znacznie wysokością/kształtem niektórych tulejek i ilością oraz rozmieszczeniem otworów olejowych.
Nawet golenie nie są takie same, inny kształt przy gnieździe osi koła. Przy czym goleń z 477 jest wyraźnie dłuższa od 487 o kilka mm.
Element tłumiący w ladze 477 jest zabezpieczony drucianym pierścieniem na zewnątrz. Natomiast w 487 za pomocą pierścienia segera wewnątrz.
Kilka porównawczych zdjęć w załącznikach;
Artykuł jest mojego autorstwa.
Kopiowanie i umieszczanie na innych stronach www, bez zgody autora zabronione.
-
To zawieszenie ci normalnie chodzi ? bo mi po prostu coś nie chce działać jak trza . Muszę je porządnie zrobić ale u mnie już fabrycznego zawieszenia nie warto ratować bo lepiej kupić z 487.
Chciałem jeszcze dodać że tylne zawieszenie się też różni długością amortyzatora
-
To zawieszenie ci normalnie chodzi ? bo mi po prostu coś nie chce działać jak trza . Muszę je porządnie zrobić ale u mnie już fabrycznego zawieszenia nie warto ratować bo lepiej kupić z 487.
Chciałem jeszcze dodać że tylne zawieszenie się też różni długością amortyzatora
Amortyzatory chodzą nieco ciężej, ale się rozruszają z czasem. Sprawdzę je po zamontowaniu do motocykla. Tylko najpierw muszę zmontować ten motocykl 8)
Tylne amortyzatory też mam rozebrane. Też je zregeneruje. W sumie już to zrobiłem.
Stosowny opis w swoim czasie.
-
To zawieszenie ci normalnie chodzi ? bo mi po prostu coś nie chce działać jak trza . Muszę je porządnie zrobić ale u mnie już fabrycznego zawieszenia nie warto ratować bo lepiej kupić z 487.
Chciałem jeszcze dodać że tylne zawieszenie się też różni długością amortyzatora
Amortyzatory chodzą nieco ciężej, ale się rozruszają z czasem. Sprawdzę je po zamontowaniu do motocykla. Tylko najpierw muszę zmontować ten motocykl 8)
Tylne amortyzatory też mam rozebrane. Też je zregeneruje. W sumie już to zrobiłem.
Stosowny opis w swoim czasie.
To ja czekam na drugi opis , ja miałem problemu z włożeniem goleju . wyglądało to tak jakby coś środku trzymało ale jakoś to upchałem i po 200km zaczął pracować .