Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: SIWER w Stycznia 05, 2021, 12:49:34
-
Witam gdzie znajdę nr karterow żeby sprawdzić czy są od pary
-
Koło żeberek cylindrów, a w zasadzie koło żeberka lub ta okolica
-
Zazwyczaj pod cylindrami w okolicy styku kartery-cylindry + na klocku środkowym.
-
To te numery? Na 1 karter e wybite 4 na drugim 2 i klocek też 2. Silnik ojca od nowości nigdy nie rozbierany więc co jest grane :/
-
Majster na linii montażowej składał silnik pewnie w poniedziałek po dłuższym wolnym, co się dziwić ? Ale chyba spoko, skoro tyle lat przetrwał ;)
-
Przetrwał ale stojąc bo ojciec mówił że od początku coś było nie tak zrobił 15 tys
-
Ot, pewnie i przyczyna się znalazła. Ewidentnie jedna połówka nie od pary, faktycznie mogły być kłopoty z osiowością otworów.
-
No nic skręcę same kartery i zmierzę osiowosc na maszynie pomiarowej. Ma ktoś doświadczenie z nowymi karterami 4motor, 4 jawa czy ruszczyk? Rozbieżność cenowa duża od 500do900 zł w tym że 4motor czy 4jawa nie dość że tańsze to jeszcze z kompletem łożysk i simmerami. Wszystko niby org to czego takie ceny :)
-
Powtórzę ci to samo co na FB czoło w kartery i skręć je zobaczysz odrazu czy otwory są w osi i płaszczyzny się zgrywaja najgorszy problem zawsze jest z osiowoscia wałków w skrzyni biegów