Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 19, 2025, 21:34:27
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Remont CZ 350  (Przeczytany 13588 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 07, 2012, 13:32:11 »

a tłoków kolega nie pozamieniał ?

Czepiliście się tego zapłonu, jak silnik zdrowy to i na zapałkę odpalił.
Ostatnio znajomemu regulowałem zapłon, to miał 1cm przed GMP i palił na strzała i jeździł
Zapisane
    Status GG

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 07, 2012, 13:43:25 »

Zależy odmaszyny, 356 którą robiłem miała 1,5 i już nie chciała chodzić.
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

CZ#350

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 92
  • CZ 350,Romet Ogar 200,Jawa 50,,Piaggio Vespa
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 07, 2012, 15:04:41 »

Cytuj
Przelej gaźnik, zatkaj ręką dolot powietrza, otwórz przepust na max i pokop z 20 razy, po czym włącz zapłon, jak nie odpali to widzę czarny scenariusz.
Zrobiłem tak i odpaliła pochodziła chwilę musiałem trzymać na gazie bo gasła i tak pochodziła chwile z 5 minut i pościłem gaz i zgasła.Potem po jakiejś minucie odpalałem znowu ale teraz juz normalnie z rurką filtra itp o odpaliła od kopa.A teraz jak odpalam to nie chce zaskoczyć akumulator ładowałem ale nic nie dało.

Teraz byłem jeszcze raz próbować tak jak pisałeś i odpaliła znowu

EDIT:
to własnie tamtędy wywala paliwo i jak nie maiłem gumy założonej to jak przy gazowałem to aż się taka chmurka robiła za gaźnikiem a jak przeleje gaźnik to się z niego leje właśnie po tej gumie
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2012, 13:22:52 wysłana przez Rozztocz »
Zapisane
    Status GG

j@wa

  • Kudłaty durnowaty reperuje stare graty
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1840
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 07, 2012, 15:36:17 »

Masz obrócone tłoki, tzn prawy na lewy,lewy na prawym garku. Zamień jak być powinno i będzie ok.
 Strzałki do wydechu. Mało tego jak ktoś kupi tanie chińskie gówno to tam literki "P" i "L" albo nie ma w ogóle albo biją jak bądź. Najlepiej porównać z oryginalnymi tłokami.

Buczek zamilknij. PROSZĘ :'(


Edit:
Po wywaleniu postów szanownego nadmechanika prroszę o scalenie moich.



Scalone - v_Mzl
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2012, 20:12:10 wysłana przez von_Majzel »
Zapisane
Jawa 638.0 '87r
Jawa 638.5 Velorex 562 '86r

I coś tam jeszcze.

CZ#350

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 92
  • CZ 350,Romet Ogar 200,Jawa 50,,Piaggio Vespa
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 07, 2012, 18:41:10 »

ok działa panowie zapłon ustawiałem jeszcze raz i działa ;D ;D
Cytuj
Strzałki do wydechu. Mało tego jak ktoś kupi tanie chińskie gówno to tam literki "P" i "L" albo nie ma w ogóle albo biją jak bądź. Najlepiej porównać z oryginalnymi tłokami.

Nic takiego nie było jak się wie co się robi to się na takie rzeczy patrzy.
Zapisane
    Status GG

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 07, 2012, 19:04:27 »

Miło mi, że mogłem pomóc, oby maszyna dobrze jeździła.
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

CZ#350

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 92
  • CZ 350,Romet Ogar 200,Jawa 50,,Piaggio Vespa
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 07, 2012, 20:38:51 »

tylko ona jakoś tak dziwnie chodzi chyba jeszcze gaźnik do regulacji
Zapisane
    Status GG

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 07, 2012, 22:10:40 »

Wstępnie wykręć śrubę regulacji dawki o 1,5 obrotu, igłę przepustu zapnij na środkowy rowek i wtedy ustaw jałowe obroty.
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

CZ#350

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 92
  • CZ 350,Romet Ogar 200,Jawa 50,,Piaggio Vespa
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 13, 2012, 13:56:47 »

Trochę nie na temat ale nie chce zakładać nowego tematu bo nie widzę potrzeby. :-\ Mam zamiar kupić akumulator żelowy do mojej CZ 350 6V i jaką powinien mieć pojemność ??Czy 12 Ah starczy??A mam jeszcze pytanie czy kupić regulator elektroniczny np taki: http://allegro.pl/regulator-napiecia-pradnicy-6v-jawa-cz-rp-15t-i2458743461.html
 
czy zostać przy tradycyjnym mechanicznym??A może ktoś z was wie jak sprawdzić czy ten mechaniczny jest sprawny??I jak podłączyć ten elektroniczny??Bo teraz mam słabe ładowanie na poziomie 4-5V na dosyć dużych obrotach i przy małych obrotach odłącza mi się lewy cylinder   :-\  No chyba ze akumulator jest dobrze naładowany to chodzi ładnie ale do czasu aż się rozładuje :-\
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2012, 18:05:13 wysłana przez CZ#350 »
Zapisane
    Status GG

j@wa

  • Kudłaty durnowaty reperuje stare graty
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1840
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 14, 2012, 16:21:26 »

Jak na początek to poszukaj dobrze po forum jak sprawdzić czy prądnica w ogóle daje prąd. Potem będziesz wiedział czy czepiać się reglera czy jest dobry.

Z tego co mi (i nie tylko mi)wiadomo ,to Akumulatorów żelowych na 6V niema. I nie mówimy tu o bateriach GPS itp.
Zapisane
Jawa 638.0 '87r
Jawa 638.5 Velorex 562 '86r

I coś tam jeszcze.

CZ#350

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 92
  • CZ 350,Romet Ogar 200,Jawa 50,,Piaggio Vespa
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 14, 2012, 17:53:49 »

Mylisz się drogi Panie akumulatory żelowe o napięciu 6V są ogulnie dostępne np na allegro np tu masz  http://allegro.pl/akumulator-zelowy-6v-12ah-quad-motor-szybka-wys-i2461461209.html
i jak bym o tym nie wiedział to bym się chyba nie pytał czy żelowy jest dobry do CZ 350.

A co do prądnicy sprawdzałem czy ma zwarcie i nie mam ani wirnik ani stator nie ma zwarcia.
To jak da się w jakiś sposób sprawdzić regulator czy dobrze reguluje?
Zapisane
    Status GG

j@wa

  • Kudłaty durnowaty reperuje stare graty
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1840
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 15, 2012, 13:12:20 »

Mówiłem że nie rozmawiamy o bateriach do GPS,autek dla dzieci. To są baterie które nie trawią wahań napięcia. A skoro wiesz lepiej.

I nie dziw się że nikt ci nie odpowiada.
Zapisane
Jawa 638.0 '87r
Jawa 638.5 Velorex 562 '86r

I coś tam jeszcze.

von_Majzel

  • Gość
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 15, 2012, 13:20:45 »

Takie akumulatory (żelowe) mają ogólnie małą wydajność prądową . To znaczy że dają mało amperów w "uderzeniu" i czasami mimo iż wszystko ma grać to prądu brakuje . Niektórzy z nas tutaj testują je , ale z różnymi rezultatami . Na razie jest to pomysł "eksperymentalny" i jak chcesz to rób , ale trudno komukolwiek coś będzie doradzić w tej materii .
Zapisane

CZ#350

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 92
  • CZ 350,Romet Ogar 200,Jawa 50,,Piaggio Vespa
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 19, 2012, 10:58:24 »

już zamówiłem kwasowy 6V 11Ah i prostownik 6V/12V 12A powinno być dobrze
Zapisane
    Status GG

CZ#350

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 92
  • CZ 350,Romet Ogar 200,Jawa 50,,Piaggio Vespa
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 26, 2012, 13:33:03 »

Witam kupiłem dziś regulator do mojej jawy 6V i gość w sklepie dał mi taki regulator:
http://img11.imageshack.us/img11/7961/dsc00011ed.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/8279/dsc00015sv.jpg
I moje pytanie brzmi jak go podłączyć czy ten regulator w ogóle jest do Jawy 6V z prądnicą ???
I napiszcie a najlepiej narysujcie mi na którymś ze zdjęć co mam podłączyć do jakiego zacisku z góry dzięki.
Zapisane
    Status GG

Marcin_93

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 812
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 26, 2012, 17:18:22 »

Zapisane
Bez motóra mina jest ponura

Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
┌(-_-)┐┌(-_-)┘└(-_-)┘└(-_-)┐

CZ#350

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 92
  • CZ 350,Romet Ogar 200,Jawa 50,,Piaggio Vespa
Odp: Remont CZ 350
« Odpowiedź #41 dnia: Lipca 26, 2012, 19:32:36 »

no i chyba znalazłem odpowiedź
Cytuj
r. Jawoski      r. MZtowski
D             =   D+, 61

M             =   DF
B             =   51
masa        =   masa
 
ale jest problem jak mam podłączyć to D do D+ i 61?? a co z tym kablem na prądnicy tez muszę do masy go dać??
« Ostatnia zmiana: Lipca 26, 2012, 21:28:53 wysłana przez CZ#350 »
Zapisane
    Status GG
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
8 Odpowiedzi
3309 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 25, 2016, 10:21:28
wysłana przez pitterpan
Remont cz

Zaczęty przez Krystiaan Mechanika

1 Odpowiedzi
2594 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 25, 2016, 21:50:09
wysłana przez djkokot
0 Odpowiedzi
1496 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 26, 2016, 23:46:14
wysłana przez Krystiaan
74 Odpowiedzi
25046 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 11, 2017, 10:29:51
wysłana przez mostasz
23 Odpowiedzi
813 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 05, 2025, 08:26:46
wysłana przez elkinio