Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 19, 2025, 02:29:45
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Problem nie do rozwiązania.  (Przeczytany 8706 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

greg

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 27, 2009, 21:51:47 »

bubi - rozwiazales problem? Bo u mnie jest identycznie jak u Ciebie. Co prawda motor zaczal palic na zimnym od kopa, ale objawy identyczne. Z tym, ze chyba mi prawy gar troche przerywa.
Zapisane

bubi

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 29, 2009, 13:00:16 »

nie rozwiązałem. Wziąłem tylko wykręciłem tą dysze delikatnie i chodzi lepiej. Nie powienienm tak robic ale inaczej nie idzie. Mam za to kolejny problem, do którego też nie umiem dojść. Motor sam rozładowyuje się gdy włoże klucz do stacyjki, przetrzepałem całą elektryke i nic. Stacyjka się grzeje kable się grzeją a motor nic. Aku pada w kilka sekund.
Zapisane

greg

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 29, 2009, 20:11:00 »

U mnie jak sie okazalo przyczyna rozladowywania byl odwrotnie podlaczony akumulator. Nie wiem jak poprzedni wlasciciel jezdzil ale wierzyc mi sie nie chcialo. O dziwo wszystko dziala. Co ciekawe, teraz u mnie zimny pali bez problemu za to jak postoi z pol godziny to nie idzie go odpalic. I mam zagwostke . Czy to zaplon czy moze jak chlopaki tutaj kiedys pisali - taki urok CZ (latwo o zalanie na cieplym).
Zapisane

BoNes

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 29, 2009, 20:20:58 »

Tego już nie naprawisz, musisz się z tym pogodzić  ;)
Zapisane

Johnny Moped

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 29, 2009, 20:35:26 »

Nie gadaj bzdur, bo CZ 350 znajomego pali kiedy chce na kopa. Tyle lat motoru nie odpalającego na rozgrzanym by nie robili. Prawda że on ma ją w stanie fabrycznym. Jak zalewa, albo nie przelewaj ga¼nika jak silnik ciepły lub zmieñ ga¼nik na ten z TS, trzeba kupić przejściówkę. Ale niektórym się nie sprawdza, niech posiadacze coś powiedzą.
Zapisane

greg

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 29, 2009, 21:30:59 »

Bones - widzialem twoje wczesniejsze posty. Z tego co zauwazylem jestes dosc barwna postacia na tym forum.

Johnny Moped - mam gaznik od TS z przerobiona koncowka juz ale jeszcze go nie sprawdzalem.
Tak w ogole nareszcie zdobylem mikrometr i sprawdzilem ustawienie zaplonu. Nie powiem - zdziwilem sie konkretnie. Na lewym garze (tym co dobrze chodzil) 3.2mm, a na prawym (przerywajacym) 2.1mm. Jutro ustawie i zobacze jak bedzie gadal.
Zapisane

greg

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 07, 2009, 14:38:19 »

Hehe... aż się wierzyć nie chce  :) Rozwiązałem problem zamulenia Cezety. Uwaga, uwaga - guma łącząca ga¼nik z filtrem powietrza. Po jej wyjęciu motor dostał takiego kopa, że myślałem że mnie zrzuci z siodła. Na 4 biegu ciągnie jak głupia.  :D Dlaczego ta guma? Nie mam pojęcia. Ale najważniejsze jest, że idzie jak odrzutowiec :)
Pozdrawiam.
Zapisane

BoNes

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 07, 2009, 14:48:34 »

Bo pewnie miałeś zapchany airbox albo filtr w środku, lub wyregulowany ga¼nik na opcje "filtra stożkowego"
Zapisane

greg

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 07, 2009, 17:30:21 »

Filtr jest nowy, natomiast cały tunel jest drożny. Myślę, że ta rura mogła być za wąska etc, kupię nową i zobaczę.

lub wyregulowany ga¼nik na opcje "filtra stożkowego"

Czyli jak wyregulowany?
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 07, 2009, 17:41:01 »

Czyli za bogata mieszanka. Albo za wysoki poziom paliwa w komorze albo za mocno podniesiona iglica. Skoro po dostarczeniu silnikowi większej dawki powietrza ożył to trzeba się skupić na tym,by zubożyć mu mieszankę-ale nie na wolnych obrotach tylko mieszankę na obrotach średnich i wyższych-czyli skup się na iglicy-może jest już wytarta- straciła stożek i zrobił się rowek? A nie zatkałes jakąś szmatką dolotu obok aku?
Zapisane

greg

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 07, 2009, 20:02:06 »

Jak go kupiłem to iglica była opuszczona na przed ostatni rowek więc mieszanka była dość uboga, nie mówiąc o tym że śruba biegu jałowego wykręcona była o 4 obroty. Po regulacjach prawie żadnej poprawy nie było, testowałem nawet na innym ga¼niku.
Dolot obok aku nie jest zatkany.
W ogóle silnik teraz trochę inaczej pracuje. Dostał takiego basowego pomruku. Co za brzmienie ;)
Zapisane

iroq2

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 255
  • Jestem Ślązakiem nie Polakiem->jestem za Autonomią
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 07, 2009, 20:07:18 »

Ja miałem tą rurke zapchaną i miałem podobnie :D hehe mysz mi tam wlazła i nie mogła wyleść i sie udusiła ;) i tam sie rozkładała ;) hehehe kiedys opisałem to :) wyciągłem ją  gołymi dłoniami pózniej mi smierdziały tak ze myłem 2 h :) <punk> hehe ale to tak na marginesie ;D
Zapisane

greg

  • Gość
Odp: Problem nie do rozwiązania.
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 07, 2009, 20:11:23 »

Chyba czytałem twój post ;) Jutro jeszcze raz sprawdzę ten airbox.
Co do tego brzmienia to chyba też się do tego przyłożyło wyczyszczenie tłumików.
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Problem

Zaczęty przez MaSSeY Mechanika

8 Odpowiedzi
5044 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 20, 2007, 07:02:38
wysłana przez MaSSeY
problem z CZ

Zaczęty przez wnyku « 1 2 » Elektryka

27 Odpowiedzi
12246 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 24, 2008, 17:30:58
wysłana przez madras30
Problem

Zaczęty przez Junior1923 « 1 2 » Mechanika

46 Odpowiedzi
13690 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 23, 2008, 22:14:23
wysłana przez MarcinS
problem w CZ 350

Zaczęty przez wnyku Elektryka

6 Odpowiedzi
4830 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 16, 2008, 12:54:59
wysłana przez gustaw
Problem

Zaczęty przez Moto37 Mechanika

10 Odpowiedzi
4955 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 22, 2008, 20:47:35
wysłana przez Moto37