Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 17, 2025, 01:35:40
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: [all 350] Pali bez świecy  (Przeczytany 7253 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wódz

  • Gość
[all 350] Pali bez świecy
« dnia: Lipca 10, 2006, 12:54:50 »

Witam!
Już wcześniej pisałem że pali tylko na lewym garze jak w prawym nie ma świecy wogóle, inaczej i na odwrót nie chce.Nie wiem czy to możliwe ale wygląda to tak jakby nie dostawała(albo bardzo mało) mieszanki do prawego cylindra... :'(Jak zapale motocykl tak jak mówiłem i przyłoże ręke między prawy cylinder a zbiornik to nie żyga mieszanką,a z lewej rury aż chlapie olejem.Niedawno wyjąłem tłumiki to prawy był sychy,a z lewego sciekało...
Co w takim wypadku mam zrobić???Zapłon ustawiłem, iskra jest zajebista(zresztą zamieniałem kable na cewkach)...
Dzięki
« Ostatnia zmiana: Maja 02, 2012, 00:08:49 wysłana przez Bulo »
Zapisane

Wódz

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 10, 2006, 15:10:37 »

...jeszcze jedno.
jak spowrotem wkręce świece w prawy gar i kopne to słychć jakieś pierdnięcie...jakby tam woda była czy coś(tak mi sie wydaje).A po szczególnej namowie jak ją z górki mocno pchnę i zapali(ze świecami w obu garach) to przy dodaniu gazu od razu się zamula i musze wrzucić na luz i manetke do oporu to wtedy wejdzie na wysoki obroty,ale nadal na jednym garze, wrzucam bieg i ewentualnie wolno rusza z wysokich obrotów i zaraz się zamula i gaśnie.
Bardzo proszę o pomoc, bo nie wiem co to za cholerstwo jest <crybaby>
Zapisane

K2squad

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 10, 2006, 17:11:09 »

a wykrec swiece i wstrzyknij jej paliwa do prawego gara a z lewego ściagnij fajke to powinna odpalic.Posprzawdzaj wszystko....zamieñ cewki nawet...może platynki zjechane....iskra jest???ja mam podobny problem ale u mnie wogule nie chce zapalic a jak troche popcham to zagada i idzie jak z fabryki....
Zapisane

Wódz

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 10, 2006, 19:40:35 »

Iskra jest całkiem niezła, na jednej i drugiej.Fajki zakładałem odwrotnie , kombinowałem troche, paliwo też jej wstrzykiwałem bezpośrednio...  :[
Jak nic nie wymyśle to wymienie te kondensatory i przerywacze,ale one za iskre odpowiadaja,a iskra jest ok-tak przynajmniej na powietrzu...
Jak ktoś ma jakieś sugestie to prosze...
Dzięki
Zapisane

Jerry

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 604
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 10, 2006, 22:30:41 »

a zapłon jak masz ustawiony???? Ja ostatnio gubiłem zapłon, styki zaśniedziały przy cewkach  :) ale mi to wygląda na zapłon.
Chyba że masz gdzieś przedmuch i na prawym nie masz kompresji.
Zapisane
JAWA TS 350 89r
BMW K 1200 GT 03r

Wódz

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 11, 2006, 00:20:15 »

Zapłon co prawda nie był ustawiany dokładnie,ale sądze że na tyle że jakoś powinna chodzić.A co do kompresjii to też sie zastanawiam...bo jakiś czas temu jechałem i mi wypluło świece z prawego garka, odrazu sie zatrzymałem i wkręciłem.Ale przy braku kompresji było by to słychać,a poza tym sądze że czuł bym przy wkręcaniu świecy że gwint jest zjeb...ny.Kolejna rzecz to nawet jakby nie było kopresji to powinna coś mieszanki więcej wurzucić skoro z lewego gara tak żyga...dziś zachlapałem olejem chodniki naookoło domu <thumbup>
Może z tymi cewkami spróbuje zamienić, tylko że za 12 godzin dowiem sie czy zdałem mature :>
Dzieki
Zapisane

veronx

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 11, 2006, 00:43:12 »

na moje to moze być wlasnie zapłon... ja tez ciągle sie z nim bawie... juz niedługo digitech...


p.s
 co do matury to mam to samo....
Zapisane

Wódz

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 11, 2006, 08:47:05 »

Skoro tak mówicie to jeszcze raz ten zapłon zrobie...
Dzisiaj chyba mi się śniło że paliła na dwa garki... <thumbup>
Zapisane

Wódz

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 11, 2006, 13:47:22 »

 <offtopic>zdałem mature panowie motocyklowie <offtopic>
Zapisane

adamnajawie

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 11, 2006, 15:03:15 »

ja też  <thumbup>  <cheers>
Zapisane

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2236
    • moja stronka
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 11, 2006, 15:30:57 »

 a ja jeszcze nie zdaje i też happy jestem  ;) a co do problemu zmieñ kondensator miejscami bo u mnie było cos podobnego i tez lał z jednego gara i mocno przerywał , a dokładniej to chodzi mi o ten styk co jest tym platikiem otoczony , to moze byc tygo sprawka  ;]
pozdro
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

carlos

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 02, 2006, 13:24:40 »

czytając ten wątek wpadłem na drastyczny pomysł

czy tłok da się odwrotnie założyć na korbowód?

bo nie pamiętam

bo jeżeli nie dostaje mieszanki do prawego gara to by tłumaczyło niewłaściwe odsłanianie okienek na jego ściankach

co wy nato????
Zapisane

NaczelnyFilozof

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1270
  • Cezet 350 '83 NCC-1701-D USS Enterprise
    • www.e75.prv.pl
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 02, 2006, 21:20:42 »



czy tłok da się odwrotnie założyć na korbowód?


Tak. Ale to trzeba robić po pijanemu...
Zapisane
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2236
    • moja stronka
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 02, 2006, 21:44:51 »

A zdejmowałeś cylindry? bo to moze duzo wyjaśnić jeśli były docinane uszczelki to mogły byc nie dokładnie i to moze być przyczyna (kiedyś tak w komarku miałem) a jeśli tłokj był ¼le załozony to pierscionki szlag trafił i mogło porobić duze rysy w cylindrze i ma juz kiepską kompresje i wszystko ładuje w rure bo sie bezyna nawet nie spręzy.
takie jest moje zdanie choć nie wiem czy dobrze mówie <unsure>
pozdro
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

carlos

  • Gość
Odp: Problem nie wiem z czym...
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 07, 2006, 09:26:04 »

popieram panie gustaw (brak szczelności)  :> a do pana Naczelnego - błąd w sztuce można popełnić nawet po trze¼wemu i to miałem na myśli <argue>
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
18 Odpowiedzi
8235 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 24, 2013, 22:24:46
wysłana przez Lopez
4 Odpowiedzi
7565 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 09, 2013, 11:06:25
wysłana przez sielly
2 Odpowiedzi
3158 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 13, 2014, 00:05:01
wysłana przez kapitan zbik
16 Odpowiedzi
8759 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 23, 2019, 20:18:47
wysłana przez Bimberpołudnie
6 Odpowiedzi
3501 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 12, 2015, 20:03:13
wysłana przez madras30