Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 19, 2025, 22:08:16
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: brak podciśnienia na króćcu ssącym  (Przeczytany 10420 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kala2191

  • Gość
Odp: brak podciśnienia na króćcu ssącym
« Odpowiedź #50 dnia: Listopada 26, 2011, 22:54:43 »

Strazak od strony sprzegła jest ina bajka bo uszczelniacz cała swoja szerokości styka sie z czopem wału wiec nie ma mozliwosci jego wypchniecia a od strony altka uszczelniać dotyka ale na samym rancie czopu bo dalej jest on stoczony do mniejszej średnicy tak aby wszedł  wirnik a dlaczego tak zrobili to juz pytanie do konstruktorów
Zapisane

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: brak podciśnienia na króćcu ssącym
« Odpowiedź #51 dnia: Listopada 27, 2011, 08:45:08 »

Może u Ciebie z lewej strony uszczelniacz łapie cały czop, ale nie u mnie :P
U mnie uszczelnia tylko ta część, na której jest sprężynka, ten "kołnierz" jest sam sobie.
Nawiązując do wcześniejszych wypowiedzi, to wg mnie moto na pych może zapalić bez uszczelniaczy, tylko potrzebne są jednostronnie kryte łożyska. Ja zakładając łożyska boczne zerwałem tylko osłonę od strony skrzyni korbowej, a zostawiłem od strony altka i sprzęgła. Samo łożysko dobrze osadzone w swoim gnieździe i na czopie jest w stanie na tyle uszczelnić skrzynię, żeby silnik porozmawiał. To moje skromne zdanie :)
Przyznam szczerze, że na pozbyłem się tulei na czopie z prawej strony i założyłem mniejszy uszczelniacz, jakoś mnie nie martwi, że łapie tylko czop krawędzią ze sprężynką, bo najwyraźniej to wystarczy, bo silnik po nocy pali za 4-5 kopkiem.
Nie krzyczcie, ale zapytam co to ta podkładka falista, bo jakoś nie wiem o czym mowa :)
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

kala2191

  • Gość
Odp: brak podciśnienia na króćcu ssącym
« Odpowiedź #52 dnia: Listopada 27, 2011, 10:01:12 »

no to jest oczywiste ze tylko warga dotyka czopu wału ale od strony sprzęgła na całej szerokości uszczelniacza czop jest takiej samej średnicy u mnie leży problem w czole wału które za lekko wchodzi w kartery i nie uszczelnia komory korbowej bo jeżeli był by uszkodzony uszczelniacz z którejś strony a czoło by było uszczelnione to jeden z cylindrów powinien wytwarzać podciśnienie a tak tłoki tylko mieszaj powietrze z jednej komory korbowej do drugiej
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
brak ładowania cz 175

Zaczęty przez cinq Elektryka

6 Odpowiedzi
7777 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 27, 2007, 21:51:04
wysłana przez Mienki
Brak 3 i 4 biegu... TS 350

Zaczęty przez Kobylen Mechanika

21 Odpowiedzi
9021 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 04, 2008, 19:39:49
wysłana przez Kobylen
9 Odpowiedzi
4302 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 31, 2008, 18:45:33
wysłana przez Jerry
brak jedynki..

Zaczęty przez manius Mechanika

3 Odpowiedzi
2965 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 01, 2008, 22:40:10
wysłana przez manius
14 Odpowiedzi
7511 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 08, 2009, 23:13:49
wysłana przez Lejek