Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 17, 2025, 11:20:37
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu

Autor Wątek: Inny gaznik w CZ  (Przeczytany 49076 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dr_ED

  • Be the Best, or Die Trying !!!
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 111
  • Buciorem w leb! :D
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #100 dnia: Kwietnia 10, 2013, 21:04:01 »

Maks się odezwał i nie powiedzałeś o czym myślałem czyli źle myślałem.

A myślałem na 2 filmiku. Cooo on z 3 lub 4 rusza? Kurcze niezły ten gaxnik

A ty z 1 ruszałeś? Wez wyreguluj to albo zaloz Jikova

Tak na drugim ruszalem z ktoregos wyzszego biegu. Wydaje mi sie ze 3 jki. Dopiero pozniej byla redukcja

Mofeix

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 881
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #101 dnia: Kwietnia 10, 2013, 21:05:37 »

No to o tyle lepiej bo już myślałem ze taka masakra.

Ale dopracuj gaźnik bo nie wkręca się jak trzeba
Zapisane
    Status GG
Jawa 350 634 12V 1983r -Była
Vectra A GT 1994-Była
Kawasaki GPZ 500 1990r-Była
E30 Touring 325- Jest!

dr_ED

  • Be the Best, or Die Trying !!!
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 111
  • Buciorem w leb! :D
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #102 dnia: Kwietnia 11, 2013, 01:02:18 »

No to o tyle lepiej bo już myślałem ze taka masakra.

Ale dopracuj gaźnik bo nie wkręca się jak trzeba

Jak na pierwsze porządniejsze ustawienie to i tak nie jest źle. Poza tym nie oczekuje ze ten gaźnik będzie super pracował w zakresie wolnych obrotów.
Wsadzenie 30mm gaźnika do 250tki nie spowoduje ze będzie moto ciągnęło od dołu jak zwykła 350 tka na jikovie natomiast jeśli chodzi o przyspieszenie w wyższym zakresie obrotów i prędkość max widzę spora poprawę :) wiem ze gazior nie jest jeszcze ustawiony perfekcyjnie ale na to potrzeba czasu i kilku przejazdów próbnych. Jak na razie muszę rozwiązać kwestie za wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej.

Przy tej konfiguracji nakręcę filmik przedstawiający prace silnika podczas postoju i jak reaguje na otwarcie przepustnicy bedzie wtedy lepszy dzwiek do analizy :D
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2013, 11:40:13 wysłana przez dr_ED »
Zapisane
    Status GG

hartman

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 33
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #103 dnia: Kwietnia 11, 2013, 23:07:20 »

Masz za dużą dysze. 120 da ci przepływ 270ml/min. Ile ten silnik ma koni? Zejdź z dysza główną na 105-110 i przede wszystkim ustaw prawidłowo poziom paliwa ,bo to najbardziej wpływa na pracę silnika zaraz po dyszy. W nowszych gaźnikach pływak po odwróceniu gaźnika do góry nogami powinien być równolegle do przylgni. W ogóle przy przezroczystej komorze pływakowej to już łatwiej być nie może.
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Jawa 250, a inny silnik

Zaczęty przez max0711 Mechanika

3 Odpowiedzi
3469 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 23, 2010, 15:00:08
wysłana przez gringo
27 Odpowiedzi
13094 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 21, 2011, 09:03:00
wysłana przez motomaciey
25 Odpowiedzi
12068 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 04, 2013, 11:27:00
wysłana przez cdsoftware
3 Odpowiedzi
3309 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 09, 2015, 22:32:48
wysłana przez marian
11 Odpowiedzi
4282 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 16, 2019, 18:21:18
wysłana przez obione89