Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 17, 2025, 09:23:34
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Inny gaznik w CZ  (Przeczytany 49071 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 12, 2012, 09:10:42 »

Wiem, że wiesz, ale powiem  ;D
Upewnij się, że jest taka sama średnica dolotu, żeby nie było progów.
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

cdsoftware

  • Gość
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 12, 2012, 09:22:12 »

Wiem, że wiesz, ale powiem  ;D
Upewnij się, że jest taka sama średnica dolotu, żeby nie było progów.

2mm różnicy. Do testów nim dorobię odpowiednią flanszę przeżyje ;)


 
Ta flansza ktora widzisz na zdjeciach to jest flansza jaka dostalem od mojego sasiada. Niestety bedziesz musial taka kupic lub znalesc kogos kto ci ja wytoczy i wyfrezuje. Moge Ci ja zwymiarowac i  przeslac w formie rysunku technicznego.

Oglądając Twoje zdjęcia i to co ja założyłem - jest mała różnica, w 250 jest jakby więcej miejsca.
Po założeniu gaźnika na urżniętym kawałku tajwanu ;) tylna część praktycznie opiera się o air-box.
No i mam jeszcze jeden problem - jakbym nie regulował to franca po jakimś czasie gaśnie (testowane bez skarpety do air boxu - bo nie mam jak jej założyć). Docelowo chyba będę musiał wywalić podkładkę tą grubą pod gaźnik, wtedy zrobi się trochę więcej miejsca.


posty scaliłem - v_Mzl
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2012, 21:35:45 wysłana przez von_Majzel »
Zapisane

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 13, 2012, 14:53:53 »

Czyli gaźnik puki co nie jest zły. Trochę to rozwiewa moje wątpliwości ale tylko troszeczkę :D Piszesz, że na starym było podobnie a teraz jest ciut lepiej więc może to problem z czymś innym.
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

cdsoftware

  • Gość
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 13, 2012, 15:01:30 »

Tyle, że ja już nie kumam czego szukać.
Na starym po porządnym rozgrzaniu z kopa nijak nie mogłem francy odpalić - tylko pych, a i czasem na pych trza było przebiec się dobrze, żeby zaskoczyła. Dlatego zdecydowałem się na swapa innego gaźnika. Na starym miałem problemy z wyregulowaniem, ale jak wróciłem do starego Jikova to jakoś ją wyregulowałem i na wolnych gadała, ino to odpalanie porządnie rozgrzanej pozostawiało wiele do życzenia.
Na PWK - porządnie rozgrzana jak zgaśnie sama z wolnych obrotów - za każdym razem odpali z drugiego kopa - znowu pochodzi chwilę i zgaśnie.
Po zgaśnięciu odpaleniu - pokręceniu śrubkami - pochodzi trochę dłużej ale suma summarum w końcu znowu zdechnie.
Gaźnik bez air boxu i filtra ciągnie jak szatan, na 3 dochodzi do licznikowych 100 ;) ino to buczenie jakieś dziwne ;)

Pozdro !
Zapisane

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 13, 2012, 15:33:26 »

A jakie dysze tam masz? U mnie jest tak, że jak jest letnia to jej nie odpalę, zimna pali, gorąca pali a jak postoi 15 min po jeździe to nie ma bata.
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

cdsoftware

  • Gość
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 13, 2012, 15:37:45 »

To i tak miałem właśnie na oryginalnym Jikovie. Zimna odpalała z 3-4 kopa ( po przelaniu i parokrotnym przekopaniu). Gorąca chwilę po zgaśnięciu również paliła. Po dłuższej jeździe i zgaszeniu - postaniu nawet 5 do 10 minut, o ile zaskoczyła od kopa to chodziła, ale jak zrobiła czasem fuk w wydech to za chiny ludowe nie mogłem jej ożywić kopem, tylko pchanie.
Częściej po krótkim postoju na gorąco miewała problemy z paleniem niż odpalała ;)

Pozdro !
Zapisane

dr_ED

  • Be the Best, or Die Trying !!!
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 111
  • Buciorem w leb! :D
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 13, 2012, 16:04:20 »

cdsoftware prawdopodobnie bedziesz potrzebowal innej dyszy wolnych obrotow.


pod tym linkiem masz przyklad jakie dysze sa stosowane w tych gaznikach w skuterach (lambretta i vespa) w zaleznosci jaka jest srednica gaznika, jaki jest wydech zamontowany i jaka jest pojemnosc cylindra:
http://scootrs.com/tech.cfm?tip=jetpwk


A pod tym linkiem jest ladna instrukcja jak wymienic dysze w tym gazniku (sorki ale po angielsku )
http://forum.dirtrider.com/discussion/6729958/jetting-a-2-stroke-carb-keihin-pwk/p1

No i oczywiscie rysunek co jest gdzie:P




« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2012, 16:10:27 wysłana przez dr_ED »
Zapisane
    Status GG

cdsoftware

  • Gość
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 14, 2012, 15:02:06 »

dysza wolnych to będzie slow jet ?
Dalej będę się bawił tym gaźnikiem jak dorobię sobie flanszę - wtedy podepnę go do air box'u, może być że będzie całkiem inaczej reagował.

Pozdro !
Zapisane

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 14, 2012, 15:18:53 »

Raczej tak. Ale z tego co widzę te gaźniki pracują albo bez filtra albo z filtrem w postaci zwężki na której końcu założona jest taka pończocha, więc czy będzie aż taki wpływ na prace?
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

cdsoftware

  • Gość
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 16, 2012, 20:01:59 »

Czymś muszę filtrować powietrze, niestety nic innego nie zamontuję gdyż brak miejsca ;) U Eda w 250ccm jest zdecydowanie go więcej - w 350 niestety aż tak fajnie z miejscem nie jest.
Może w tym tygodniu zaniosę detale do jakiegoś zakładu ślusarskiego, żeby mi wydziergali ;)

Pozdro !
Zapisane

pit

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • CZ 350 6V 472.5 + 472.6 12V
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 16, 2012, 20:25:48 »

czytam i nie wierzę ludzie zakładają jawoskie gazniki do rusków bo dobrze idzie na nich i są niezawodne a tutaj zmieniacie gazniki  :o :o :o

Albo macie gazniki w tak fatalnym stanie (w co trudno uwierzyc ) albo co bardziej prawdopodobne złe regulacje,również innych cześci składowych ukł zapłonowego mają na to wpływ.

Sam osobiście montowałem gazniki jawoskie do innych moto i zawsze było ok.,nawet na tych dziwacznych gażnikach od ts.

Generalnie widze ze problemem tego watku nie jest znalezienie lepszego,o lepszych parametrach gaznika do jawy,cz tylko problemy z odpalaniem,niestety.

Orginalny gaznik jest prosty i niezawodny i tylko z powodu złego obchodzenia się z nim przez róznych właścicieli na przestrzeni lat dochodzi do tego stanu.

Jestem w stanie sie założyć że połowa z tych gażników po dobrej serwisówce bedzie śmigać nastepne 10 lat.

P.S.Jak widze na YT np. filmiki kiedy jakiś ma.oł  puka w pływak jak dziecioł to mnie az trzesie.Poobijany pływak jak piłeczka do golfa a potem zdziwienie ze zalewa ;D ;D
Zapisane

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 16, 2012, 20:29:41 »

U mnie nie da się już lepiej gaźnika ustawić. Nie dość, że jakoś na tych 6V śmiga to jak jest letnia rzadko kiedy odpala a po za tym moja cz potrzebuje lepszego gaźnika do czegoś innego :P
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

cdsoftware

  • Gość
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 16, 2012, 20:33:19 »

czytam i nie wierzę ludzie zakładają jawoskie gazniki do rusków bo dobrze idzie na nich i są niezawodne a tutaj zmieniacie gazniki  :o :o :o

Albo macie gazniki w tak fatalnym stanie (w co trudno uwierzyc ) albo co bardziej prawdopodobne złe regulacje,również innych cześci składowych ukł zapłonowego mają na to wpływ.

Sam osobiście montowałem gazniki jawoskie do innych moto i zawsze było ok.,nawet na tych dziwacznych gażnikach od ts.

Generalnie widze ze problemem tego watku nie jest znalezienie lepszego,o lepszych parametrach gaznika do jawy,cz tylko problemy z odpalaniem,niestety.

Orginalny gaznik jest prosty i niezawodny i tylko z powodu złego obchodzenia się z nim przez róznych właścicieli na przestrzeni lat dochodzi do tego stanu.

Jestem w stanie sie założyć że połowa z tych gażników po dobrej serwisówce bedzie śmigać nastepne 10 lat.

P.S.Jak widze na YT np. filmiki kiedy jakiś ma.oł  puka w pływak jak dziecioł to mnie az trzesie.Poobijany pływak jak piłeczka do golfa a potem zdziwienie ze zalewa ;D ;D

Zakładam inny gaźnik gdyż:
Jikov x letni nie spęłnia moich wymagań.
Tajwan nowy też do bani - prawie wcale się nie reguluje.

A nowy Jikov trochę jakby cenowo nie przystaje ;P

Zapłon umiem ustawić i mam ustawiony dobrze, 3 razy sprawdzałem, poza tym nie ujmując elektronika wielce źle nie da się ustawić - ma gasnąć dioda 1mm przed zz i gaśnie, iskra taka że konia zabije ;)

Liche palenie w moim przypadku wynika z lichych gaźników z którymi nie idzie sobie poradzić, poza tym w dzisiejszych czasach po co zakładać gaźnik którego konstrukcja jest sprzed króla ćwieczka ? jak można założyć coś nowszego napewno lepszego parametrami. PWK nowe w hurtowni tak jak wcześniej napisałem kosztuje 109zł - jeśli za te pieniądze kupiłbym Jikova - na 10000% bym go wybrał i kupił ;)

Pozdrawiam !

PS:
Kolego Pit porównywanie chłopa prawie 40-letniego, do małolata pukającego w pływak, jest trochę jakby nie na miejscu :P
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2012, 20:35:12 wysłana przez cdsoftware »
Zapisane

pit

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • CZ 350 6V 472.5 + 472.6 12V
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 16, 2012, 20:48:04 »

ok ja rozuniem zmiany parametrów gażnika do sportu.Zmiana dysz,przekroju czy re-regulacja parametów dolotem.

Ale kiedy ktoś mi pisze ze ciepły nie odpala albo zimny albo coś w tym stylu to zastanawiam sie czy jestem na stronie miłośników jawy cz czy na stronie "katów" którzy zarzynaja sprzęty i nawet nie wiedzą jak podejść do obsługi.

Wierzcie mi że dobrze wyszykowana cz ma w mieście sprawność przemieszczania się"japończyka"

Bulo jakie masz problemy z gaznikiem,jak możesz to napisz.A moze jesli masz taką możliwość podeslij mi go do weryfikacji i powiem ci czy to wina gażnika.Jest kilka prostych sposobów, do których doszedłem przez lata jazdy jawami cz,na sprawienie aby gażnik był ok.


P.S. dzięki za naklejki doszły i są super.


 sorry że post za postem ale żeby było czytelniej

PS:
Kolego Pit porównywanie chłopa prawie 40-letniego, do małolata pukającego w pływak, jest trochę jakby nie na miejscu :P

 ;D ;D no pewnie i tak ale tez kiedyś byłem chłopcem i mam wrazenie że inaczej się z moto obchodziliśmy

A ile kosztuje teraz ikov?? :o (zaraz z ciekawości tez poszukam)

jakiś czas temu kupiłem sobie nastepną cz tym razem 12v. Historia ciekawa bo moto nawet ładnie odpalał zimny ale więcej jak 50 nie jechał i właściwie trochę szarpał.Krótkie spojrzenie na kluczowe elementy i mówię ok ,biore.Poprzedni właściciel jeszcze mnie poinstruował że zapłon cieżko ustawic bo to nie zawsze się udaje ;D ;D Za dwa dni po doprowadzeniu gażnika do ładu ,ustawieniu zapłonu, cz pali ksiązkowo i ma fajnego powera.Włąściwie teraz musze zrobic hamulce bo smiga na tyle dobrze ze problemem okazało sie zeby się dobrze zatrzymac, a poprzedni właściciel mówił do mnie że jak nikt nie kupi to potnie ją na crossa ;)


posty scaliłem jednak - v_Mzl
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2012, 21:34:16 wysłana przez von_Majzel »
Zapisane

pit

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • CZ 350 6V 472.5 + 472.6 12V
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 16, 2012, 21:07:30 »

a na rynku są tylko gazniki do ts?bo tych do zeliwniaków nie widzę.

Cena faktycznie zaporowa.

a tu kolega szukał flanszy i proszę
http://www.jawaczesci.pl/718,flansza-gaznika-przerobki-634-638.html

są też do żeliwniaków cena dobra

http://www.jawaczesci.pl/800,gaznik.html

tylko dysze zmienić na 350


a powiedzcie mi co ztymi tajwanami jest nie tak?? ktoś ma doświadczenia?Bo była mowa o tym że jakoś słaba ,czyli co np?
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2012, 21:14:05 wysłana przez pit »
Zapisane

dr_ED

  • Be the Best, or Die Trying !!!
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 111
  • Buciorem w leb! :D
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 16, 2012, 21:18:21 »

Pit zmieniam gaznik z Jikova na inny z kilku wzgledow:


1. Poniewaz konstrukcyjnie Jikov originalnie montowany w jawach i CZ'kach siega lat 50tych
2. Wymiana zuzytych elementow w moim jest nieoplacalna
3. Kupno "nowego" jest nieoplacalne
4. nowoczesne gazniki przygotowuja mieszanke lepiej niz Jikov a dzieki wiekszej mozliwosci regulacji umozliwiaja otrzymanie optymalnej pracy silnika lub nawet podniesienie parametrow
5. nie jestem purysta ktory w moto musi miec wszystko originalne.
6. uwielbiam grzebac i ustawiac swoje motocykle (gdybym nielubil niemial bym ich 5ciu) ale bardziej uwielbiam na nich jezdzic wiec wybieram rozwiazania w stylu: kup-zamontuj-ustaw-zapomnij a sorki ale Jikov wedlug mnie tej filozofii niereprezentuje


 :)


 
a na rynku są tylko gazniki do ts?bo tych do zeliwniaków nie widzę.

Cena faktycznie zaporowa.

a tu kolega szukał flanszy i proszę
http://www.jawaczesci.pl/718,flansza-gaznika-przerobki-634-638.html

są też do żeliwniaków cena dobra

http://www.jawaczesci.pl/800,gaznik.html

tylko dysze zmienić na 350


a powiedzcie mi co ztymi tajwanami jest nie tak?? ktoś ma doświadczenia?Bo była mowa o tym że jakoś słaba ,czyli co np?


z tajwanskimi gaznikami jest tak ze jak fabryka miala dobre sztance i dobra kontrole jakosci to robi dobre gazniki, ale w wiekszosci przypadkow tolerancje stosowane w tych gaznikach uniemozliwiaja ich poprawna regulacje i oczywiscie dzialaja ale tak ze odechciewa sie jazdy :)
Dlatego po dolozeniu odrobine wiecej niz cena Jikowa made in Tajwan masz gaznik renomowanej firmy ktory latwo jest ustawic i ktory biedzie efektywniej dostarczal mieszanke do silnika


posty scaliłem - v_Mzl
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2012, 21:35:03 wysłana przez von_Majzel »
Zapisane
    Status GG

pit

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • CZ 350 6V 472.5 + 472.6 12V
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #41 dnia: Lipca 16, 2012, 21:38:03 »

ło to kicha z tymi tajwanami :(

dr_ED z tego co pamietam to kombinujesz coś z delorto?i jak pisałem wyżej jest to dla mnie ciekawa sprawa w takim wypadku bo zapowiada sie na polepszenie parametrów.


Tak sobie myślę czy nie zrobić jakigoś foto manuala do gazników ikova ,bo sam miałem w takim stanie że cud ze odpalał ale dało się go ożywić.Tylko problem w tym czy tak na prawde ktos z tego skorzysta tzn jeżeli zrobi cos niedokładnie albo po łepkach a potem ja dostane komenarze że mój sposób do d...
Zapisane

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #42 dnia: Lipca 16, 2012, 21:44:20 »

U mnie nie ma problemu z paleniem na zimno czy na ciepło, pali od strzała. Spalanie nie przekracza 5l przy pałowaniu. Ostatnio trzyma wolne obroty na poziomie 1200 (mniej nie schodzę bo już zaczyna kontrolka świecić). Problem pojawia się gdy motor postoi z godzinę. Wtedy na zamkniętym kraniku jak od strzała nie zapali to mogę o odpaleniu z kopnika zapomnieć. Co dziwne jak nie pokopie więcej na pych pali po 2, 3 metrach. Dlatego zamieniam gaźnik, będzie lepiej pasował z nowymi wydechami. W TS nigdy nie miałem problemu z odpaleniem, jak nie zapaliła za 1 to ssanie i paliła. A z tym już nie chce mi się bawić. Będzie gaźnik, będzie 12V, do tego elektronik i będzie palić zawsze.
Gaźnik z pompką chodził git w 175 nawet po 20 latach nie odpalania, tu jakoś nie chce. Już nie mówię o tym jaki jest tam zawór odcinający dopływ paliwa albo regulacja jego poziomu :D

Turbo kombinuje z delorto, Ed ma oko.
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

pit

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • CZ 350 6V 472.5 + 472.6 12V
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 16, 2012, 22:15:38 »

a próbowałeś innej techniki odpalania tzn.żeby zawsze sprawdzić temp cylindrów tzn.jeżeli ciepłe to nie przelewać a zimne wiadomo zawsze.Moze po godzinie jest już zimna?

co do obrotów jeżeli masz pradnicę to na wolnych obrotach czyli ok 900 + ładowanie zawsze się żarzy dlatego ludzie kiedys zazdrościli tym co mają altki że ładują od razu.Prądnica wzbudza się ok 1100obr. i jest to nornalny objaw.

Ja bym obniżył obroty i jak wyzej zimny przelewamy ciepły niekoniecznie -raczej nie.Dleczego raczej-poniewaz może sie zdarzyc tak że po zamknięciu kranika przy ciepłym silniku troche paliwa odparuje i poziom w komoże pływakowej będzie za niski do odpalenia żeby zassało.wtedy mimo że ciepły trzeba otworzyć kranik( na zamkniętym nie przeleje) i na krótki moment dosłownie raz zatopić pływak.
Zakładam oczywiście fakt że wszyscy odpalają na ustawionej wstępnej kompresji.
Zapisane

hase

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • CZ 350 83r
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 16, 2012, 22:16:41 »

Witam Panowie.
Kiedyś też miałem taki problem z moją CZ 350 6V. Jak była zimna jeden kopniak i chodziła wystarczyło że się nagrzał i po odstaniu 20-30 minut tylko pych i to zdrowy  :) . I okazało się że winę za taki stan rzeczy ponosiły świece. W tych latach (80-te) ze świecami był problem ( jak ze wszystkim) po wypaleniu sie oryginalnych Pali zastosowałem świece F95 od Malca I efekt był taki jak wyżej . Problem rozwiązała zamiana świec F-95 na F-65 używane w syrenkach. Dzisiaj smigam na F-75 i też nie ma problemu. Gaźnik ikov do dzisiaj daje radę.
Zapisane

dr_ED

  • Be the Best, or Die Trying !!!
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 111
  • Buciorem w leb! :D
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #45 dnia: Lipca 16, 2012, 22:19:00 »

Czymś muszę filtrować powietrze, niestety nic innego nie zamontuję gdyż brak miejsca ;) U Eda w 250ccm jest zdecydowanie go więcej - w 350 niestety aż tak fajnie z miejscem nie jest.
Może w tym tygodniu zaniosę detale do jakiegoś zakładu ślusarskiego, żeby mi wydziergali ;)

Pozdro !
W 250tce jest wiecej miejsca bo mam inny airbox u mnie akumulator jest pod prawym boczkiem. W 350tce airbox jest mocniej przesuniety do produ bo dokladnie za nim masz akumulator. Dlatego dystans od gaznika do airboxa u ciebie jest mniejszy.

Gaźnik ikov do dzisiaj daje radę.

Moj tez dawal rade ale jego osiagi i praca mnie nie zadowalaja stad zmiana:)
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2012, 22:22:34 wysłana przez dr_ED »
Zapisane
    Status GG

pit

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • CZ 350 6V 472.5 + 472.6 12V
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #46 dnia: Lipca 16, 2012, 22:27:15 »

Turbo zależy do czego przygotowujesz sprzeta ,jezeli rajdy itp.tzw. brak dołu jest często stosowanym lub raczej akceptowanym stanem jezeli ma to znacząco poprawić dynamikę.Jezeli na codzień to chyba nie polecam bo ciągłe gazowanie na wolnych na dłuższą metę będzie męczące :)
Zapisane

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #47 dnia: Lipca 16, 2012, 22:27:59 »

Spróbuje jutro tak jak mówisz, choć ostatnio chyba tak robiłem. Z racji tego, że testowałem to w znacznych upałach silnik stygną dość długo :) Niżej z obrotami nie bardzo chce zejść, jeszcze jak ciepła to do 1000 się uda ale znowu na zimnym gaśnie, co jest raczej męczące w mieście.
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

Bulo

  • Towarzysz partyjny pierwszego sortu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 829
  • Bo żyje się raz...
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #48 dnia: Lipca 25, 2012, 03:29:23 »

Znalazłem taki gaźnik:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2513251720
Nie ma tak jak PWK dyszy power jet ale z nią może być tak, że to cudowna dziurka do znikania paliwa. Puki co postawie chyba na ten gaźnik. Przynajmniej to oryginalne mikuni :)
Zapisane
Leję miksa, hipola i jestem z tego dumny...
Miętka Faja z jajkami nie tuckami

cdsoftware

  • Gość
Odp: Inny gaznik w CZ
« Odpowiedź #49 dnia: Lipca 25, 2012, 08:29:03 »

Znalazłem taki gaźnik:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2513251720
Nie ma tak jak PWK dyszy power jet ale z nią może być tak, że to cudowna dziurka do znikania paliwa. Puki co postawie chyba na ten gaźnik. Przynajmniej to oryginalne mikuni :)

Zauważ że on jakoś pod kątem, żeby nie wyszło tak że będziesz miał ciężko go zmieścić.
A dyszę power jet można zaślepić - na pracę całościową gaźnika nie powinno to mieć wpływu :)
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Jawa 250, a inny silnik

Zaczęty przez max0711 Mechanika

3 Odpowiedzi
3467 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 23, 2010, 15:00:08
wysłana przez gringo
27 Odpowiedzi
13092 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 21, 2011, 09:03:00
wysłana przez motomaciey
25 Odpowiedzi
12068 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 04, 2013, 11:27:00
wysłana przez cdsoftware
3 Odpowiedzi
3307 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 09, 2015, 22:32:48
wysłana przez marian
11 Odpowiedzi
4280 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 16, 2019, 18:21:18
wysłana przez obione89