Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 20, 2025, 00:21:16
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS  (Przeczytany 25031 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pawand

  • member JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 879
  • Jawa 350 TS 638,
Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« dnia: Lutego 14, 2014, 10:14:46 »

Przymierzam się do zakupu Dellorto do Jawy. Najwłaściwszym modelem jest PHBH 28 BS. Typ z końcówką FS różni się praktycznie tylko tym , że ma mechaniczną pompkę przyspieszacza.
Czy jak zastosuję gaźnik z pompką to to coś zmieni czy raczej tylko Jawa będzie miała skłonności do przylewania się przy mocniejszym odkręceniu manetki?
Pytam bo FS jest dostępny od ręki, a na BS trzeba z miesiąc przynajmniej poczekać.
Przy okazji poproszę też o informacje jakie dysze powinno sie zastosować w tym gaźniku instalując go w Jawie.
Z góry dzięki za pomoc
Zapisane

DZIUK

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 279
  • Jawa 638-X, Jawa 638-7
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 14, 2014, 23:54:41 »

Gaźnik to radziłbym raczej jak najprostszy. Co do dysz to jałowego około 70, a gówna pomiędzy 90-105. Zależy jak planujesz użytkować motocykl.   
Zapisane

mostasz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1290
  • luckystrike
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 15, 2014, 08:32:31 »

Zalewać się nie powinna, ewentualnie spalanie ci podskoczy o litr :D. Lepiej bierz ten normalny. JAk możesz to popytaj czy ten normalny ma dyszę power jet a jeżeli to o jakim przepływie. Dzięki za ogarnięcie tematu - będę miał mniej kombinowania  8) . Gdzie kupujesz gaźnik  i po jakiej cenie ? U mielocha ?
Zapisane
Górnik forumowy :P
Czasami motocykl sprawia, że uśmiech na twarzy się poJAWIA !!!

Turbo

  • Niegdyś Jawer
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1468
  • -
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 15, 2014, 10:36:33 »

pompka działa tylko w momencie nagłego dodania gazu i tylko przez chwilę
Ja dysze mam 72 i 100 jeździ bardzo dobrze i załadowana w trasie w 4l spokojnie się mieści

teraz jak Pawand potwierdzi że gaźnik jest dobry to zaczną się przeróbki a mnie nikt nie chciał słuchać
Zapisane
Czym innym możesz zostać, kiedy świat widzi cię tylko jako MONSTRUM ?

Maliniasty

  • Murarz, piekarz, akrobata, z zamiłowania mechanik.
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3376
  • Panie... a kto to poskłada...
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 15, 2014, 11:00:31 »

teraz jak Pawand potwierdzi że gaźnik jest dobry to zaczną się przeróbki a mnie nikt nie chciał słuchać
O Bosze jaki Ty pokarany przez świat. Zobacz Co N3stor robi, a to dopiero początek, tam wszyscy są na nie. Robi sie swoje i nie oczekuje na oklaski. A Ty Turbo nie jesteś pierwszy z Dellorto ;) czy innym gaźnikiem :)
Zapisane
Motocykle wciągają jak woźny flaszkę :)

Pawand

  • member JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 879
  • Jawa 350 TS 638,
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 15, 2014, 11:55:18 »

Dzięki za podpowiedzi, na razie próbuję poszukać jakichś schematów i opisów bo w sklepach nie mają.
Gaźniki są do dostania na Allegro po 320zł ( jakieś dziwne, chyba stare modele ),
poza tym u Mielocha i np. Motor - Land, ale tam już 450zł.
W większości trzeba zamawiać - czas oczekiwania ok. miesiąca.
To co mi się do tej pory udało ciekawszego znaleźć - niestety nie po polsku, ale da się ogarnąć:
http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto.html
http://bristollambretta.webs.com/dellorto_manual.pdf
Jeśli ktoś ma coś fajnego w temacie to prośba o wrzucenie.
 
Turbo, to po przejażdżce Twoją Jawą w Kamieńsku zacząłem myśleć o innym gaźniku więc czuj się ojcem chrzestnym :D
 
 
Zapisane

Turbo

  • Niegdyś Jawer
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1468
  • -
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 15, 2014, 13:18:30 »

tylko że jak w innym temacie, ktoś zastanawiał się czy brać nowego jkova za około 300zł czy może coś innego, to napisałem że w podobnej cenie jest dellorto do którego są lepsze części i więcej, to mówili że lepszy jkov bo więcej jeździ na ikovie a spalanie osiągnie się takie samo i żę w ogóle się nie opłaca,
tylko ile osób z forum jeździło na dellorto ?
np. ja nie jeździłem na zapłonie sovek więc nie wypowiadam się czy jest dobry czy zły

ps. Pawand manetki już zamontowałeś ?
Zapisane
Czym innym możesz zostać, kiedy świat widzi cię tylko jako MONSTRUM ?

Pawand

  • member JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 879
  • Jawa 350 TS 638,
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 15, 2014, 13:20:36 »

Jeszcze nie, oszczędzam ;) , ale będą na Kamieńsk
Zapisane

mostasz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1290
  • luckystrike
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 15, 2014, 14:14:44 »

Tomeczku, ty potrzebujesz do podbudowania własnej samooceny czegoś w rodzaju że pół forum ci powie że dobrze robisz. A pamiętaj, że tu możesz usłyszeć co robisz źle ewentualnie i tyle, reszta to twoja satysfakcja, choć o dellorto i ja pisałem że przymierzam się do zmiany i w pełni popieram twoje działania z dellorto jako jedyne słuszne.
Co do jikovów nie ma orginalnych części a jak zobaczyłem jakie luzy ma plastik pływaka  z czech, niby identyczny jak orginalny, to zostawiłem swój stary i to uważam jest główny powód do zmian tych gaźników jak również to że orginałów nie ma a ostatnie na pierwszy montaż fabryczny już były chińskie (info od Pana R) i według mnie to się nie nadaje, bo gaźnik to precyzyjne urządzenie i w dwusówie ma ogromne znaczenie (spalanie, chłodzenie). Tyle ze strony mojej nadgorliwości.
JAk kupiłem jawę to miałą 20 000 przebiegu i jedyna rzecz która była nieorginalna to właśnie dysza 75 - od kuchenki gazowej :D., ciekawe dlaczego ktoś ją wymieniał gdzie wszystko było orginalne, gumy nie gumy, uszczelki itp
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2014, 14:20:42 wysłana przez mostasz »
Zapisane
Górnik forumowy :P
Czasami motocykl sprawia, że uśmiech na twarzy się poJAWIA !!!

Turbo

  • Niegdyś Jawer
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1468
  • -
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 15, 2014, 14:51:10 »

Cytuj
Tomeczku, ty potrzebujesz do podbudowania własnej samooceny czegoś w rodzaju że pół forum ci powie że dobrze robisz.
nie o to chodzi
po prostu średnio mi się podoba jak ktoś pisze herezje na temat czegoś czego pewnie nawet na oczy nie widział a na pewno tego nie testował

to jak jak ja bym pisał że np. zapłon sovek się psuje i nie ma zmiennego punktu i że lepiej zostać na przerywaczach a ja tego zapłonu nigdy na oczy nie wiedziłem i nie dotykałem go, o to mi chodzi

Ile osób w tej chwili w jawie ma gaźnik dellorto ? może z 5
a większość mówi że ten gaźnik do jawy jest kiepski mimo że prawie nikt go nie miał w rękach.
Zapisane
Czym innym możesz zostać, kiedy świat widzi cię tylko jako MONSTRUM ?

Junak

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 116
  • Jawa TS 350, Komar, Junak
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 15, 2014, 15:33:55 »

ja bym chętnie założył sobie dellorto, tylko jest ich tyle modeli z średnicą gardzieli 28 że nie wiem jaki powinienem wybrać model i jakie dusze do niego musiałbym mieć
Zapisane
    Status GG

holger RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2416
  • Jawa 639/634
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 15, 2014, 17:02:21 »


 jak również to że oryginałów nie ma a ostatnie na pierwszy montaż fabryczny już były chińskie (info od Pana R) i według mnie to się nie nadaje,

NIE PISZ BZDUR Mostasz i nie wprowadzaj ludzi w błąd,na pierwszy montaż montowane są obecnie gaźniki ,których korpusy odlewane są na TAJWANIE,natomiast całość "do kupy" składana jest w Czechach,na marginesie ludzie którzy je mają chwalą je sobie,nie zmienia to faktu że przy cenie ok 300 zł warto szukać alternatywy,ja myślałem kiedyś o Mikuni,korespondowałem nawet w tej sprawie,polecali gaźniki z serii VM : vm28-57 lub serii TM : vm28-418,odpuściłem sobie jednak ze względu na cenę.
http://bmwmoto6.webd.pl/mikuni/mikuni.html
jawa z bingiem 84:
http://www.jawatesty.cz/mototesty/jawasbingem.html

janosikmz19822

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
  • motórów kilka
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 15, 2014, 17:57:37 »

Ile osób w tej chwili w jawie ma gaźnik dellorto ? może z 5
a większość mówi że ten gaźnik do jawy jest kiepski mimo że prawie nikt go nie miał w rękach.





Jak dla mnie to nie głupi pomysł wstawić dellorto sam myślałem o takim  ale dobry kolega załatwił mi dwa gaźniki w stanie jeden mało używany(ikov) a drugi nówka ten ze ssaniem  od jway ts . Wala się mikuni który by się nadał  ale trzeba było by zainwestować w niego .Jak będzie parę groszy luzem pomyśle nad tym dellorto.
Zapisane
    Status GG

trzaska456

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 180
  • Motórrrrrrr
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 15, 2014, 18:53:18 »

Ja dellorto założyłem zaraz po zakupie jawy i motocykl ożył. Piszecie że kosztuje 300pln jak się poszuka albo poczeka to trafi się i za pół ceny. Ja swój wyrwałem za 120pln z części od hondy nsr 125. Jedyne co mnie czeka to zmiana dysz bo iglice mam opuszczoną na samo dno. Dzięki Turbo za podanie wymiarów swoich dysz :)
Zapisane
The sound of my "MACHINE" is like heartbeat to me...
"Motór nie umiera nigdy - motór jest wieczny"

Turbo

  • Niegdyś Jawer
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1468
  • -
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 15, 2014, 19:08:52 »

Cytuj
Ja dellorto założyłem zaraz po zakupie jawy i motocykl ożył. Piszecie że kosztuje 300pln jak się poszuka albo poczeka to trafi się i za pół ceny.
koło 300zł ale za nowy ;)
ja używany kupiłem za 150zł
Zapisane
Czym innym możesz zostać, kiedy świat widzi cię tylko jako MONSTRUM ?

mostasz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1290
  • luckystrike
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 15, 2014, 19:49:41 »

Holger -  chiński czy tajwański czy nawet koreański - wiesz że za mocnej kontroli jakości i powtarzalności to tam nie ma, może i to jeździ ale tak jak mówię, części z Czech do tego gaźnika zapewne z tej samej fabryki co ten gaźnik pozostawiają sporo do życzenia, choć są bardzo zbliżone do orginału... Ja wiem że pewnie jakość takiego gaźnika daje 2- 3 % do mocy i może pół litra do spalania w jedną bądź w drugą, ale jeżeli chodzi o ścisłość to jest tak jak piszę wyżej.
btw. ten gaźnik u Pana R kosztował jakiś czas temu chyba 180 zł a nie 290 jak teraz ?
http://jawaczesci.pl/670,gaznik.html
Przy tej cenie to się nie ma o co kłócić tym bardziej że czasem można dorwać niezłą używkę z rozbitka.
No i jest też chiński -
http://jawaczesci.pl/321,gaznik.html  , zwracam honor, różnica w cenach spora :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2014, 19:56:18 wysłana przez mostasz »
Zapisane
Górnik forumowy :P
Czasami motocykl sprawia, że uśmiech na twarzy się poJAWIA !!!

holger RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2416
  • Jawa 639/634
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 15, 2014, 20:31:29 »

Chinski do niczego sie nie nadaje,tajwansko-czeski jest dobry choc drogi,wiec mozna szukać alternatywy,z wczesniej opisywanych,mysle jednak ze przy zmianie gaznika warto pokusić sie o założenie dwoch;-)

Jawolotmen

  • Człowiek Depresja
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 563
  • CZ 472.6/GSX400F
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 16, 2014, 00:23:38 »

Na dellorto Laszlowi przylewało silnik.
Zapisane
"Można mieć depresje i siedzieć w domu. Można też mieć depresję i jeździć cezetą"

Turbo

  • Niegdyś Jawer
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1468
  • -
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 16, 2014, 08:25:00 »

Na dellorto Laszlowi przylewało silnik.
a regulował go, zmieniał dysze ?
bo mi na dellorto nie udało się przylać silnika, na jkovie dość często przylewało jedną świece
Zapisane
Czym innym możesz zostać, kiedy świat widzi cię tylko jako MONSTRUM ?

czeron

  • Potrzymaj no mi te piwo
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1724
  • CEZET 472.6 1986r.
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 16, 2014, 09:31:15 »

No fajnie, ale lepszy ten z pompką czy bez?


Jak zwykle temat schodzi na manowce, bez konkretów, którymi można by się podeprzeć przy kupnie nowego gaźnika. Co ma do tematu JIKOV , tym bardziej Tajwański czy Chiński?
Zapisane
CEZET 472.6
Jawa 638,5
Jawa 638,5
Jawa Choppre 125
Jawa Chopper 125
Romet komar 50
Polonez Caro Plus

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 16, 2014, 09:46:00 »

Nie znam konklretnie modeli tych gaźników z gardzielą 28mm, ale polecam szukać takiego, który ma zbliżoną średnicę zewnętrzną dolotu powietrza co w Jawie, mniej problemów z założeniem gumy filtra powietrza. W mim ta średnica to cjak dobrze pamiętam aż 42mm, nie przeszkadza mi to ze względu na to, że i tak założyłem na niego foltr gąbkowy, nie orginalny, ale WY chcecie go montować do użytkowych motocykli, więc warto zwrócić na to uwage.
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

mostasz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1290
  • luckystrike
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 16, 2014, 09:46:26 »

Czuję się jakbym odkrył kopalnię złota  :P 8)
http://www.guzzitek.org/documents/carburateur/DellOrtoMAJ01.pdf
Czyli wygląda na to że gaźnik z pompką jest lepszy, szczególnie dla dwucylindrowca, pytanie tylko jak zmieni się spalanie :D . Mógłby ktoś kupić i potestować.
Zapisane
Górnik forumowy :P
Czasami motocykl sprawia, że uśmiech na twarzy się poJAWIA !!!

Markoltent10

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 319
    • Strona firmowa
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 16, 2014, 09:47:52 »

No fajnie, ale lepszy ten z pompką czy bez?


Jak zwykle temat schodzi na manowce, bez konkretów, którymi można by się podeprzeć przy kupnie nowego gaźnika. Co ma do tematu JIKOV , tym bardziej Tajwański czy Chiński?
Ano Tomku NIC !-coś trzeba napisać jak się słyszało ,że dzwoni nie koniecznie wiedząc w jakim kościele i z jakiego powodu ;)
Ja myślę  ,że Paweł da radę z Twoją pomocą cosik wykombinować ,jak nie tak, to tak a jego pytanie na Forum wynika z tego ,że liczył na konkretną podpowiedź ,ot chociażby od Turbo który Go zainspirował :) ;)
Ja nie pomoge bo się na tym nie znam a Paweł jak chcesz kupować u Jurka ,albo w Motorlandzie ,to sie odezwij przedtem do mnie ;)

mostasz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1290
  • luckystrike
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 16, 2014, 10:04:47 »

żeby  nie było wątpliwości
Every time the throttle is opened suddenly, the air speed in the barrel drops.
In two-stroke engines this does not upset good engine running, but in four-stroke engines this drop in air speed causes the
atomiser to deliver insufficient fuel.
For this reason, on large-diameter carburettors for four-stroke engines, an accelerator pump enrichment device is fitted

Tłumaczenie:
Za każdym razem gdy przepustnica jest otwierana nagle, prędkość powietrza w cylindrze spada.
W silnikach dwusuwowych nie stwarza to złej pracy silnika, ale w czterosuwowych to spowolnienie prędkości powietrza (strumienia) powoduje że atomiser (to w czym chodzi iglica) dostarcza niewystarczającą dawkę mieszanki.
Z tego powodu w gaźnikach o dużej średnicy dla silników czterosuwowych, gaźnik jest wyposażony w pompkę przyspieszającą.



Prawidłowy rozmiar dyszy głównej powinien być dobrany, poprzez jazdę testową, najlepiej pierwszy raz ruszając
 ze zbyt dużą dyszą główną, a potem stopniowo zmniejszać ją. NA pełnym otwarciu przepustnicy włączyć ssanie, które dodatkowo wzbogaca mieszankę.
Jeżeli ssanie będzie zdławiać silnik (zmniejszać obroty) należy dać mniejszą dyszę główną.
Inne objawy, które ujawniające zbyt dużą dyszę główną to bardzo ciemne spaliny i okopcone świece oraz poprawa pracy silnika gdy zamknie się dopływ paliwa.
W przypadku gdy dysza jest zbyt mała i poprawę daje ruszanie z przykręconą przepustnica (manetką) powinno się zwiększyć dyszę głóną.
Wybierając właściwą dyszę główną, powinn osię wziąć pod uwagę temperaturę silnika, ponieważ uboga mieszanka powoduje wyższe temperatury eksploatacji silnika.
W sytuacji, gdy wymagany jest bardzo duży wzrost w głównej wielkości strumienia mieszanki należy pamiętać że dyszy głównej (cross selectional area -
 powierzchnia przepływu ?) nie powinna przekraczać effektywnej powierzchni dla przepływu paliwa pomiędzy dyszą iglicy i iglicą.
Sprawdź to korzystając ze wzoru:
 
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2014, 10:52:53 wysłana przez mostasz »
Zapisane
Górnik forumowy :P
Czasami motocykl sprawia, że uśmiech na twarzy się poJAWIA !!!

Turbo

  • Niegdyś Jawer
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1468
  • -
Odp: Dellorto PHBH 28 BS vs PHBH 28 FS
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 16, 2014, 10:39:17 »

Cytuj
Czyli wygląda na to że gaźnik z pompką jest lepszy, szczególnie dla dwucylindrowca, pytanie tylko jak zmieni się spalanie :D
Mostasz ale ta pompa działa tylko przy gwałtownym dodaniu gazu przez ułanek sekundy, wstrzykuje raz i koniec, no chyba że odpuścisz gaz i ponownie wdepniesz w podłogę, bo ma za zadanie nie dopuścić do zubożenia mieszanki przy gwałtownym dodaniu gazu.
więc jak w miarę ostrożnie będziesz się obchodził z gazem i nie dawał co chwilę do oporu to prawie się nie zmieni.
A jak będziesz dawał do oporu i odpuszczał na zmianę to możę wyjść i ze 14L na 100km :P

Cytuj
który ma zbliżoną średnicę zewnętrzną dolotu powietrza co w Jawie, mniej problemów z założeniem gumy filtra powietrza. W mim ta średnica to cjak dobrze pamiętam aż 42mm
mój też ma średnicę zewnętrzną wlotu 42mm, tylko że dokładniej tam jest jeszcze gwint około 1mm na stronę i jest się zeszlifuje ten gwint to wtedy wejdzie zwykła guma z jawy 638, bo jak jest gwint to prawie wchodzi ale brakuje właśnie tych 2mm, ja wtedy nie miałem zbytnie czasu więc dałem przyciętą gumę z CZ 350
Zapisane
Czym innym możesz zostać, kiedy świat widzi cię tylko jako MONSTRUM ?
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
4 Odpowiedzi
5936 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 02, 2013, 20:36:42
wysłana przez Jawolotmen
27 Odpowiedzi
15817 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 13, 2016, 07:11:21
wysłana przez Dragon on the Blue Sky
196 Odpowiedzi
85123 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudnia 08, 2017, 02:08:44
wysłana przez Dragon on the Blue Sky
5 Odpowiedzi
1086 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 16, 2023, 08:54:28
wysłana przez muczos