Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 19, 2025, 22:08:24
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Remont silnika  (Przeczytany 10015 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marcin_93

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 812
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 31, 2014, 17:40:49 »

Gdyby tłoki pracowałyby razem to ramy by pękały a o drżeniach to nawet nie mówie. ;)


EEEE miałeś taką jawę?
Zapewno nie więc nie pitol głupot bo są na tym forum użytkownicy którzy bujali na takim wale i jakoś mózg uszami od drgań nie wyleciał.
Rama by pękła? Człowieku w ramie cz 175 mam żeliwniaka z takim wałem i jakoś nic nie pęka :o
Może pracuje na jeden gar? A może mam jedyną czechosłowacką ramę która od tego szatańsko wibrującego silnika nie pękła? :o
Zapisane
Bez motóra mina jest ponura

Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
┌(-_-)┐┌(-_-)┘└(-_-)┘└(-_-)┐

azbescik2

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1225
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 31, 2014, 17:55:30 »

ja też jeździłem na tak przekłutym żeliwniaku  i nie odczułem jakichś zwiększonych wibracji od serii . Teraz nawet jeden silnik mam w garażu z takim wałem gaźnikiem 34 mm i paroma pierdołami jak odpale to sie pochwale:)
Zapisane
    Status GG

Reprint

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 30
  • Jawa 350TS
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 31, 2014, 18:08:44 »

A co z gaźnikiem? Oryginalny daje radę czy trzeba jakiś większy dawać?
Zapisane
Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.

azbescik2

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1225
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 31, 2014, 18:13:11 »

orginał nie wyrabia za mały przelot przecież dwa gary ssą na raz a nie na przemian
Zapisane
    Status GG

Marcin_93

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 812
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #29 dnia: Marca 31, 2014, 18:22:36 »

orginał nie wyrabia za mały przelot przecież dwa gary ssą na raz a nie na przemian

Wyrabia, ba w żeliwniaku nawet trzeba zejść z dawką paliwa jak najniżej.
Zapisane
Bez motóra mina jest ponura

Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
┌(-_-)┐┌(-_-)┘└(-_-)┘└(-_-)┐

azbescik2

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1225
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 31, 2014, 18:30:59 »

i przy 5000 tys też wyrabia bo ja miałem inne wrażenie  to ze trzeba zejść z paliwem jet to wina wiekszego podciśnienia a orginalny gaźnik nie będzie napełniał w pełni przy pełnym obciążeniu dwuch garów bo ma za mały przekrój. Jak jeździłem kiedys takim sprzętem własnie z orginalnym gaźnikiem to tak do 4 tys obrotów przyjemnie sie jeździło potem było czuć jednak ze nie ma silnik już takiego ładunku jak trzeba
Zapisane
    Status GG

Marcin_93

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 812
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 01, 2014, 17:55:32 »

może i masz racje ale ja odniosłem inne wrażenie jeżdżąc żeliwniakiem na oryg gaźniku. Pomimo że zszedłem na najuboższą mieszankę zalewało mi maszynę i musiałem zmienić gaźnik w którym bardziej można manipulować. Założyłem od TSki a ten ma znów ma przelot większy więc twoje spostrzeżenia mogą być słuszne ;)
Zapisane
Bez motóra mina jest ponura

Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
┌(-_-)┐┌(-_-)┘└(-_-)┘└(-_-)┐

azbescik2

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1225
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 01, 2014, 19:56:25 »

no 2 mm różnicy na średnicy ale jaka różnica na polu przekroju pi*d kwadrat/2 właśnie z tego co liczyłem pole powierzchni kanału ssącego najodpowiedniej będzie pasował gaźnik  34 -36 mm (przy tłokach pracujących razem) do stworzenia przy takim gaźniku mieszanki stechiometrycznej dysza główna koło 130-140
Zapisane
    Status GG

albiNOS

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 152
  • Kia Sorento, , Audi A4, Swift Coastline, Romet M1
Odp: Remont silnika
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 01, 2014, 22:33:39 »

Gdyby tłoki pracowałyby razem to ramy by pękały a o drżeniach to nawet nie mówie. ;)


Nie pękały by ramy. Drgania tak, ale rama daje radę.


Ja po prostu przestawiłem iglicę na bogatszą dawkę i podpiłowałem tłok od strony dolotu o 2 mm. Mówię o ts 12v. Dawała radę na dwóch tłokach razem ale do pełni szczęścia brakowało jeszcze paru przemyślanych modyfikacji. W istocie, chyba te dwa gaźniki nie byłyby głupie, to z myśla o pełnym obciążeniu i wysokich obrotach.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2014, 22:37:33 wysłana przez albiNOS »
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
27 Odpowiedzi
7386 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 04, 2015, 11:15:44
wysłana przez ObeliX-66
14 Odpowiedzi
6165 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 06, 2015, 15:16:21
wysłana przez Pawand
0 Odpowiedzi
2091 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 02, 2016, 21:59:20
wysłana przez lasuch
5 Odpowiedzi
1303 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 13, 2022, 20:59:37
wysłana przez muczacz
Remont silnika 354

Zaczęty przez Dominikm10 « 1 2 » Mechanika

32 Odpowiedzi
4473 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 26, 2024, 16:13:47
wysłana przez gustaw