Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 20, 2025, 01:27:34
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Kompresja na ciepłym/zimnym silniku ?  (Przeczytany 12764 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mostasz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1290
  • luckystrike
Odp: Kompresja na ciepłym/zimnym silniku ?
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpnia 21, 2014, 15:31:38 »

bo tak ma być - z jawy więcej nie wykombinujesz za bardzo
ten poziom paliwa miał kluczowe znaczenie , ustaw przerwę na 0,8 jeżeli masz jankowy zapłon a potem przestaw na 0,4 i zobacz czy jest jakakolwiek różnica... ?
Zapisane
Górnik forumowy :P
Czasami motocykl sprawia, że uśmiech na twarzy się poJAWIA !!!

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1843
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Kompresja na ciepłym/zimnym silniku ?
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpnia 21, 2014, 15:48:14 »

Poziom paliwa musisz mierzyć specjalną metodą. Ustawiałem to i siebie ale nie zrobiłem zdjęcia.
U mnie wyglądało to tak:
-na wypoziomowanym stole postawiłem słoik do którego mieści się dół gaźnika bez komory pływakowej, czyli pływak może się swobodnie poruszać, a korpus jest oparty na gwincie słoika.
-obok tego postawiłem taboret tak żeby jego blat był ok. 30cm wyżej niż gaźnik
-do gaźnika podłączyłem wężyk, a w jego drugi koniec włożyłem lejek i umocowałem do taboretu. W ten sposób mam ciśnienie słupa paliwa odpowiadające temu w Jawie.
-nalewałem benzynę do lejka aż pływak zamknie dopływ i mierzyłem odległość pomiędzy poziomem paliwa a płaszczyzną do której przylega uszczelka komory pływakowej. Wymiar ten musi wynosić 11mm. Jak będzie więcej lub mniej to trzeba wyjąć pływak, odpowiednio podgiąć i próbować jeszcze raz. Po każdej próbie trzeba odlać trochę benzyny ze słoika tak żeby za każdym razem pływak wpuszczał nowe paliwo.
-gdy trafiłem z poziomem to nalałem benzyny tak żeby była w lejku i zostawiłem na jakiś czas. W ten sposób można sprawdzić czy zaworek iglicowy jest szczelny, bo ubędzie paliwa w lejku, a podniesie się poziom w słoiku.
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
28 Odpowiedzi
11847 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 01, 2006, 22:43:05
wysłana przez Fenix_
14 Odpowiedzi
8061 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 13, 2011, 21:52:23
wysłana przez ForesT
18 Odpowiedzi
10498 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 05, 2013, 20:40:14
wysłana przez marcin868
20 Odpowiedzi
11281 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 12, 2014, 12:41:37
wysłana przez Krzysiek
6 Odpowiedzi
3098 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 21, 2016, 14:30:18
wysłana przez second