Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 17, 2025, 12:09:00
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Stuki po lewej stronie silnika i nie działjący obrotomierz  (Przeczytany 2938 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kokos

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 0
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Stuki po lewej stronie silnika i nie działjący obrotomierz
« dnia: Grudnia 24, 2014, 11:59:25 »

Witam mam problem z moją jawą 350 delux a mianowicie po lewej stronie silnik słychać dziwne stuki i obrotomierz nie działa . Co to morze być.
Zapisane

marian

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 882
  • Jawa 638.0 Ogar 200
Odp: Stuki po lewej stronie silnika i nie działjący obrotomierz
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 24, 2014, 12:16:43 »

Tak się składa że właśnie piję kawę,zaraz z fusów wywróżę.
Zapisane
Jeśli coś ma być zrobione dobrze,zrób to sam.

BODZIO

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 453
  • JAWA 350TS, CZ 350, Honda ST 1100
Odp: Stuki po lewej stronie silnika i nie działjący obrotomierz
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 24, 2014, 12:39:44 »

Z mojej kawy ci nie powróżę bo piję rozpuszczalną. Ale jeżeli obrotomierz działał a teraz przestał i masz stuki z lewej strony, to najlepiej spuść olej i zdejmij lewą kapę. Możliwe, że skończył się napęd obrotka. Mogły się wytrzeć zęby lub puściło zabezpieczenie. Raczej nie lekceważ tych objawów, u mnie co prawda nagle, skończyło się zabezpieczenie wałka napędu linki i wpadł do wewnątrz podczas jazdy i zablokowało kosz i ułamało wałek kosza.
Zapisane
tukanzoo@o2.pl
JAWA TS 350 89r X2
CZ 350 81r
HONDA ST 1100 94r
CZ 175 87r

Jawolotmen

  • Człowiek Depresja
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 562
  • CZ 472.6/GSX400F
Odp: Stuki po lewej stronie silnika i nie działjący obrotomierz
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 27, 2014, 16:42:02 »

Wszystko jest możliwe, tak więc ściągaj lewą pokrywę jak koledzy wyżej napisali. Może być tak, że skończyła Ci się zębatka od napędu obrotomierza, a obluzował się kosz sprzęgła. Może być inna kombinacja.

Chociaż szczerze mówiąc jak obluzuje się kosz sprzęgła to nie opcji, żeby wypchnąć docisk sprzęgła, linka robi się luźna i dźwignia zmiany biegów też.
Zapisane
"Można mieć depresje i siedzieć w domu. Można też mieć depresję i jeździć cezetą"
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
9 Odpowiedzi
6127 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 27, 2007, 22:15:48
wysłana przez Aniol
3 Odpowiedzi
3207 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 13, 2008, 00:12:12
wysłana przez Daniels
4 Odpowiedzi
2537 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 13, 2016, 16:21:53
wysłana przez Reprint
0 Odpowiedzi
1469 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 11, 2018, 07:47:12
wysłana przez zagier
26 Odpowiedzi
8065 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 04, 2019, 17:44:49
wysłana przez janiam666