Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 21, 2025, 00:38:12
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu  (Przeczytany 11855 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AndrewS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1579
  • Jawa 350 88r
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 31, 2008, 08:08:06 »

ja chyba najpierw potluklem porcelanke, jak juz nic nie wystawalo na zewnatrz to pobijakiem tluklem w srodkowa elektrode
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
Jawa 350
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800
Puławy

FETYSZYSTA

  • Gość
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 31, 2008, 10:38:04 »

1. porcelanowy izolator swiecy jest po prostu wsadzony w metalowa obudowe a ona jest odgory zagniecona na porcelanie jak szlifierka katowa dobrze zeszlifujesz gorna czesc korpusa swiecy to izolator wyjmiesz rekami:) (zobacz sobie przekruj swiecy na wykipedi czy gdzies jak sie przyjrzysz to widac to zagniecenie od gory)
2. ja wybebeszylem swiece do niej dospawalem miniaturowy ceownik w niego wkaldam suwmiarke wkrecam do glowicy i ustawiam zaplon
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 31, 2008, 10:58:16 »

no nie załamujcie Panowie- będziemy się tu spuszczać nad tym jak rozbić świecę? <mur> <mur> rozumiem gdy ktoś pyta jak coś naprawić lub zrobić, ale jak rozj...ć? a co to za kurde filozofia? flintstone dałby se radę  <hammer>
Zapisane

KracK

  • Gość
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 05, 2008, 14:34:04 »

« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2008, 19:02:44 wysłana przez Kr@cK »
Zapisane

AndrewS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1579
  • Jawa 350 88r
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 05, 2008, 14:48:22 »

umiesc tez w tym watku
http://www.demonos.vipserv.org//component/option,com_smf/Itemid,155/topic,245.0

w/g mnie śruba bez lba utrudnia dokladny pomiar wkrecenia sruby
bo nie mozna zastosowac tego o czym pisalem wczesniej czyli

sruba to M8 x1,25mm, leb sruby ma 6 kantow wiec obrocenie o jeden kant daje 1,25/6=0,208 mm
zeby ustawic zaplon na 2,5 mm trzeba wykonac dwa pelne obroty sruba czyli 2x1,25
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
Jawa 350
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800
Puławy

KracK

  • Gość
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 05, 2008, 15:13:05 »

hmm... ja myślałem żeby to ***suwmiarką*** zmierzyć.

ale chyba tez założę do tego śrubę z łbem  ;)

 <lol>  <lol> niechlujstwo pisowni  <lol>  <lol>
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2008, 19:17:27 wysłana przez KracK »
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 05, 2008, 17:50:24 »

co to jest równiarka <blink>?
Zapisane

alan666888

  • Gość
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 05, 2008, 19:28:52 »

rówmiarka - specjalistyczny sprzet pomiarowy służacy do mierzenia głebokości, szerokości lub średnicy / promienia rowu.

a tak na powaznie chodziło o suwmiarke czyli

suwmiarka - specjalistyczny sprzet pomiarowy służacy do mierzenia ilości suwów pracy tłoka
Zapisane

KracK

  • Gość
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 05, 2008, 19:40:26 »

 <yes> alan udowodnił ze wszystko da sie racjonalnie wyjasnic <lol>  <lol>  <yes>
Zapisane

marian

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 882
  • Jawa 638.0 Ogar 200
Odp: jak wykonac: Wska¼nik do ustawiania kąta wyprzedzenia zapłonu
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 17, 2011, 16:28:00 »

przeszukałem forum i myśle że ten dział i temat będzie odpowiedni gdyż poniekąd dotyczy przyrządu.Mam zamiar w najbliższym czasie zabrać się za ustawianie zapłonu met.1 ale zamiast żarówki chcę wykorzystać taki "piszczyk" z samochodu,który piszczy jak są włączone światła i otworze drzwi.Jak ostatnio ustawiałem ale tak na szybko aby tylko pośmigać to było trudno obserwować żarówkę i pret wysuwający się z otworu świecy a poza tym było widno i słabo widoczne światło żarówki,myślę że z piszczykiem będzie łatwiej zsynchronizować.Ale nurtują mnie 2 pytania dotyczące prądu
1.wiem że niby cewki się mogą przegrzać-czy mogę je odłączyć na ten czas?
2.co w tedy z układem ładowania czy czasem on też nie jest zasilany wtedy i coś może sie przegrzać(altek,regulator itp. itd.)
Zapisane
Jeśli coś ma być zrobione dobrze,zrób to sam.
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
1 Odpowiedzi
4189 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 22, 2005, 21:30:59
wysłana przez STÓWA
21 Odpowiedzi
11625 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudnia 24, 2007, 10:38:34
wysłana przez von_Majzel
21 Odpowiedzi
8079 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 13, 2009, 20:50:42
wysłana przez kucyk1969
3 Odpowiedzi
2611 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 28, 2015, 12:04:10
wysłana przez kichau
12 Odpowiedzi
4914 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudnia 12, 2015, 19:15:08
wysłana przez muczos