Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 16, 2025, 03:21:12
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Jawa nie trzyma niskich obrotów  (Przeczytany 4151 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wally425

  • Gość
Jawa nie trzyma niskich obrotów
« dnia: Maja 19, 2008, 17:53:57 »

tak jak w temacie zrobiłem regeneracje wału szlif, tloki pireścienie, złożyłem wszystko do kupy, odpaliłem i nie trzyma obrotów <hammer>  <scared>

może ktoś wie o co chodzi? :o
Zapisane

henryk_o

  • Gość
Odp: Jawa nie trzyma niskich obrotów
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 19, 2008, 18:12:46 »

Co to znaczy "nie trzyma'' ?
Jeśli wolne obroty w miarę są tylko z czasem silnik chodzi coraz wolniej i w koñcu gaśnie to trzeba wyregulować ga¼nik. A dokładniej wkręcać śrubkę od składu mieszanki (od powietrza) wkręć o pół obrotu i zobacz co się dzieje.
Zapisane

Wally425

  • Gość
Odp: Jawa nie trzyma niskich obrotów
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 19, 2008, 18:22:21 »

w ogóle nie ma niskich obrotów. z ga¼nikiem już cuda na rzęsach robiłem i nic :/ czy może to być wina zapłonu lub świec?
Zapisane

lluke

  • Gość
Odp: Jawa nie trzyma niskich obrotów
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 19, 2008, 18:24:19 »

Na chłopski rozum bym sobie tłumaczył że ona musi trochę pochodzić żeby się choć troszeczkę dotarła spasowała itd. a pó¼niej regulacja ga¼nika i dopiero można się bać ew. świece bo nie napisałeś czy zmieniłeś a jak wiadomo świeca w 2T jest bardzo ważnym elementem...
Zapisane

Wally425

  • Gość
Odp: Jawa nie trzyma niskich obrotów
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 28, 2008, 18:48:00 »

no i nic świece wymienione zaplon ustawiony czyszczony gaznik.
ja juz nie wiem jezeli ustawi sie juz niskie obroty i doda gazu to pozniej nie zchodzi z obrotow tylko wariuje na super wysokich?? <blink> <blink>
Ja juz naprawde nie mam sily:/
Zapisane

Marcin F.

  • Gość
Odp: Jawa nie trzyma niskich obrotów
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 28, 2008, 21:29:37 »

Najprawdopodobniej czeka cię demontaż silnika. Pewnie łapie lewe powietrze i ga¼nikiem tego nie wyregulujesz nigdy. Stawiam na klocek pomiędzy karterami ( ten mały pod cylindrami). Wymieñ go na nowy lub nadwymiarowy, nie zapomnij o silikonie (tylko nie za dużo). Na myśl przychodzi mi jeszcze uszczelniacz po prawej stronie wału, ale w tedy jawa trzymała by na prawym cylindrze większe obroty (przynajmniej u mnie tak było. Stawiam na klocek.
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
3 Odpowiedzi
3484 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 28, 2009, 16:35:41
wysłana przez MaRaS
45 Odpowiedzi
12925 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudnia 05, 2010, 15:11:45
wysłana przez piotrek12
23 Odpowiedzi
12775 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 09, 2015, 16:00:06
wysłana przez Jerry
25 Odpowiedzi
7284 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 27, 2016, 20:20:18
wysłana przez posiadacz
3 Odpowiedzi
3165 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 07, 2018, 17:21:36
wysłana przez Yabaman