Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 17, 2025, 03:11:01
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Jak zrobić silnik na żyletę??  (Przeczytany 14709 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MOTOPSYCHO

  • Gość
Jak zrobić silnik na żyletę??
« dnia: Grudnia 13, 2008, 13:45:27 »

Mam pare pytañ odnośnie złożenia na dobrze silnika.  <book> Wiele się oczytałem, ale nie wiem czy dobrze to wykonam i czy dobrze. Więc pytanie nr.1 GOTOWANIE T£OKÓW. cytuje:  ,,A slyszeliscie o tym ze "terazniejsze" tloki powinno sie wygotowywac w oleju ??  Powaznie- sczegolnie te ktore sa podejrzane o wykonanie z marnego Al
podaje przepis: olej silnikowy( ponoc moze byc kazdy za wyjatnikem roslinnego do kuchni) wlac do gara wlozyc tloki (bardzo wazne jest to aby zrobic w srodku garnka ruszt z drutu aby tloki nie lezaly na dnie ale tak w polowie garnka i byly caly czas w oleju) nastepnie kuchenka gazowa i ognia - pierwszy raz gotujemy 2h i studzimy razem z olejem nastepnie dwa razy po 3h ze studzniem w tym samym oleju z tak wygotowanymi tlokami idziemy do zakladu gdzie beda robic szlif zeby zrobili pod wymiar tych tlokow'' 
  czyli najpierw ugotowane tłoki dobieramy szlif?? A co z pierścieniami?? Jeżeli tłok zwiększa się. Mam gary z tłokami ,,2'' to musze wziąć tłok ,,3'' i ugotować?? I oddać na szlif. Pytanie nr.2 co zrobić ze skrzynią która pali wodziki?? Ja myśle zakupić wodziki ,,odlew'' czyli kute i wymienić automat zmiany biegów bo poprzedni właściciele naprawde tam nakombinowali ma jakieś zadty na zombkach i strzsznie ciężko chodzi i otwory na prowadnice mają wielkie luzy.Orza zmiana zembatki na której wodzik się palił. Pytanie nr.3 Coś słyszałem o poprawianiu kanałów dolotowych i wylotowych oraz okienkach cylindra.
WRAZIE jakich błędów prosze mnie poprawić!! <worship>

Ps.: słyszałem coś o wypełniaczach skrzyni korbowej i odchudzaniu tłoka z korbowodem. prosze o podpowiedzi jak to wykonać!!!
POMOCY!!!!!!!!!!!!!! <crybaby> <worship>
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2008, 15:59:23 wysłana przez MOTOPSYCHO »
Zapisane

Krycha

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 677
  • Cz 472.6
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 13, 2008, 14:07:20 »

o tym gotowaniu to i ja słyszałem zapobiega to puchnięciu tłoka w środku cylindra ale moim zdaniem tłok puchnie na skutek przegrzania silnika czyli złego docierania. JAk ktoś dobrze będzie docierał, to mu tłoki  nie wzednie :D
W sprawie skrzyni to pewnie że zmieniaj na kute i w ogóle wywal te patenty byłego właściela.
a co do 3 pytania, polecam lekturę artykułów Tomasza Sałka są do wessania na forum. Pozdro!
Zapisane
ZaKrystian powiedz mi, ile Jawa pali Ci?

Xargo1

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 706
  • Budyñ śmierdzi...
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 13, 2008, 15:52:58 »

Krystian - odnośnie tego puchnięcia tłoków to niestety nie jest tak jak mówisz. Obecnie sprzedawane rzemiosło to nawet się na popielniczkę nie nadaje. Robiłem w zeszłym roku remont jawki 50 bratu ciotecznemu. Nowy tłok, szlif, nowy wał, więc wszystko jak powinno. Sporo kasy poszło w ten silnik a w motorowerze nie dało się wbić 3 po przejechaniu 4km bo brakowało siły...
Zapisane

MarcinS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 506
  • Yamaha Virago 535 '93
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 13, 2008, 16:50:13 »

Co do kanałów w silniku to chodzi pewnie o zlikwidowanie niepotrzebnych nadlewów i progów.
Zapisane

Mienki

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2082
  • Jawa Tramp
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 13, 2008, 17:45:09 »

Cytuj
Krystian - odnośnie tego puchnięcia tłoków to niestety nie jest tak jak mówisz. Obecnie sprzedawane rzemiosło to nawet się na popielniczkę nie nadaje. Robiłem w zeszłym roku remont jawki 50 bratu ciotecznemu. Nowy tłok, szlif, nowy wał, więc wszystko jak powinno. Sporo kasy poszło w ten silnik a w motorowerze nie dało się wbić 3 po przejechaniu 4km bo brakowało siły...

 robiłem remonty 4 silników rometa wsadzałem nowy tłok i pierścionki prosto ze sklepu  i chodza do dziś tłok ani nie spuchł ani nic innego się z nim nie stało...
Zapisane
http://mienki1987.blogspot.com/

_________________________________________________________________

MOTOPSYCHO

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 13, 2008, 18:56:38 »

Z góry przepraszam za błąd w temacie,,żylę'' miało mi wyjść żylete ale coś mi się pokićkało za dużo <beer>  ;) (ktos wie jak poprawić błąd w temacie??) . Artykóły Pana Tomasza Sałka czytałem. Tylko chciałem uzyskać optymalną składanke żeby dostał jak to napisał BoNes 50 kuni. Tak by silnik nadmiernie się nie zużywał się. I kopa miał kiedy trzeba. Ktos wie jakie powinny mieć roziary okien w cylindrach?? Bo różnie z tym bywa.
Ps.: słyszałem coś o wypełniaczach skrzyni korbowej i odchudzaniu tłoka z korbowodem. prosze o podpowiedzi jak to wykonać!!! <worship> <thumbup>
Zapisane

MOTOPSYCHO

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 13, 2008, 19:17:45 »

Wiesz co bym pobrał na cel BoNes. Lebszy uszczelniacz labiryntowy, na oleju mineralnym zawsze jeżdze (shelf mix), polerka kanałów,wydech rezonansowy ( gdzieś czytałem w artykółach Sałka), 2 ga¼nniki to podstawa ;)  :> ,łożyska o mniejszym luzie, odchudzenie tłoka, splanowanie głowic, ja będę robił 3 szlif :) . A teraz prosze cię żebyś napisał mi jak to zrobić z jakiego materiału i czym( także jak podkowy zrobić). <worship> o wielki TJUNERZE  <worship>
Zapisane

HubertBaran

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 13, 2008, 19:21:54 »

1. mniejsza zębatka zdawcza -> po jaka cholere :/ Jak maszyna ma śmigać po wysokich obrotach to trzeba bedzie załozyć wieksza.
2. Podkowy na wał -> akurat w jawie to sie przyda
3. Lepszy uszczelniacz labiryntowy < nie mam pojęcia gdzie go zdobyć
Lub przeróbka żeby oba tłoki chodziły razem -> został bym w układize zaproponowanym przez czechów jedynie zmienił nieco uszczelnienie
4. Olej mineralny-> tak...zeby wiecej nagaru sie tworzyło.  
5. ¦wiece irydowe < kolega ma w MZ i lepiej zapala -> maja wyższa zywotność lecz nic pozatym.  
6. Polerka kanałów ( dolotowych, wydechowych i płuczących)-> polerowanie zgubi dynamike silnika, wyrównanie raczej.  
7. Wydech rezonansowy -> A teraz niby jaki jest ?
8. 2 ga¼niki -> tak albo jedne 34-36mm
9. £ożyska o mniejszym luzie -> o wiekszym luzie bo maszyna ma krecic obroty, do tego dochodzi sprawa rozgrzewania i wreszczie sprawa koszyka który niby powinieñ być z tworzywa.
10. Zmiana punktów otwarcia okien < ciężka sprawa-> Nie bardzo zabawa z rzorządem w 2T jest bardzo prosta
11. Vape -> to juz bajer
12. Zdjęcie altka < jazda na samym do puki nie padnie-> to idiotyczny pomysł.
13. Odchudzenie całego moto-> Tak tyle ze w jawie trzeba by było zmienić zbyt wiele rzecyz zeby nadawał sie do jazdy.
14. Odchudzanie tłoka-> raczej sie tego nie stosuje w dzisiejszych czasach.  
15. Przeróbka tłoka na pierścieñ "L"-> wykazano ze nie sa wcale takie dobre i obecnie nie stosuje sie ich w wyczynówkach.
16. Splanowanie głowic -> po co ;| stopieñ spreżenia przeciez jest na odpowiednim poziomie.
17. 4 szlif -> nie ma to najmniejszego sensu.
Można jeszcze kombinować  

Walczyć o 2-3KM nie ma sensu wykładasz konkretna mamone to mozna coś rasować a taka zabawa z czasami rozrządu kanałami itp. To strata czasu.
Zapisane

MOTOPSYCHO

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 13, 2008, 19:30:22 »

Acha bons byś mnie zgubił. dzięki za sprostowanie. Ja i tak będę walczyć o te kilka koni. Dalej jestem zainteresowany jak wykonać: polerka kanałów,wydech rezonansowy ( gdzieś czytałem w artykółach Sałka), 2 ga¼nniki to podstawa, odchudzenie tłoka, splanowanie głowic, ja będę robił 3 szlif  . A teraz prosze cię żebyś napisał mi jak to zrobić z jakiego materiału i czym( także jak podkowy zrobić).
Zapisane

Mienki

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2082
  • Jawa Tramp
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 13, 2008, 19:50:35 »

HUbert podsumowałeś wszystko jak należy  <cheers>, choć mam inne zdanie co do podków i ga¼ników dwa gazofony to tylko bajer mało poprawiają.... a Bones brnąc w swej niewiedzy próbuje wykazywać się w przeróbkach pisząc o wszystkim o czym usłyszał..... żenada bones.... jawa to nie ścigacz i jakbyś się nie starł to nawet jak wydusisz ze 4 koniki więcej to da to tak wymierny efekt ze szkoda zachodu....
Zapisane
http://mienki1987.blogspot.com/

_________________________________________________________________

Xargo1

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 706
  • Budyñ śmierdzi...
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 13, 2008, 20:17:24 »

Cytat: Mienki
robiłem remonty 4 silników rometa wsadzałem nowy tłok i pierścionki prosto ze sklepu  i chodza do dziś tłok ani nie spuchł ani nic innego się z nim nie stało...
Tak, bo obecnie tłok tłokowi nierówny. Mnie akurat się zdarzyło dostać najbardziej błyszczące badziewie w całym sklepie - wymieniłem go na inny, mniej błyszczący (czyli teoretycznie z lepszego stopu) i jawka śmiga jak szalona. Nie oznacza więc to że wszystkie tłoki będą puchły ale że lepiej zastanowić się co się kupuje. A jak już się kupiło badziewie to już lepiej je ugotować bo to naprawdę pomaga
Zapisane

MarcinS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 506
  • Yamaha Virago 535 '93
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 13, 2008, 22:28:13 »

BoNes z tego co wiem to nośność łożyska nie zależy od luzu. A do pracy z wyższymi prędkościami i w wyższej temperaturze zaleca się stosowanie większego luzu wewnętrznego. Kumpel do MZ dawał na wał luz C4.

Alternator w Jawie TS daje 210W silnika ma moc 19kW. Czyli altek zabiera nam
210/19000=0.0111
uwzględniając jakieś sprawności itp to powiedzmy że 0.012 czyli 1,2 %

Co do membrany to kumpel ma w MZ251. Poprawiło charakterystykę silnika. Co do mocy to powiem jak moto pójdzie na hamownię. Ale tak "na czuja" to moc specjalnie nie wzrosła.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2008, 22:42:34 wysłana przez MarcinS »
Zapisane

Wojt@s

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 13, 2008, 22:34:13 »

A wiec tak Hubercie. Bawiłeś się kiedyś w tuning ?
3. Moim zdaniem lepiej zrobić żeby tłoki chodziły razem jeśli chodzi o maksymalne osiągi, ciekawo co zrobisz z tym uszczelnieniem ( pomyśl o ułożyskowaniu stóp korobowodów wyrobienia się stożków )
4. Ja je¼dziłem na syntetyku i nie dość ze olej wypływał wszędzie to jeszcze skrzynia na nim cierpiała bo mineralny jest gęstszy i pomaga w zazębianiu się. ( tu jest mokre sprzęgło, lej olej przekładniowy a nie silnikowy, inne współczynniki )
14. W dzisiejszych czasach stosuje się grafitowe tłoki ( grafitowanie a właściwie jest to stop dodawany do tłoka , nic to nie da w 2T, jedyna czansa to powłoka ceramicznach chociaż do niej bym podchodził z rezerwą.
17. ¦rednica cylindra się zwiększa, jak wiadomo, większy to lepszy, zmienia się tylko stopieñ sprężania przez to minimalnie, powiększa się komora spalania ale nic więcej.

CO do czepiania się Huberta, Bones jak zrobisz ze 100 silników to się zmieni twój światopogląd więc nie cuduj, mniej pisz więcej rób. <punk>
Zapisane

aker6

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 13, 2008, 22:44:48 »

MOTOPSYCHO poczytaj inne posty i tematy Bonesa to przestaniesz się tak go słuchać chyba że masz 12 lat

co do pierścieni "L" miałem takowy w 250, nie ja go robiłem (anie nie zleciłem) po prostu kupiłem okazyjnie taki komplet od jakiegoś dziadka który dawno temu miał motor. Początkowo było wszystko ok, nie czułem pozytywnych stron, ale śmigało. Po pół roku przy dłuższej je¼dzie pierścieñ zniszczył rowek, tak ze docisnął jeszcze pierścieñ pod sobą, efekt taki ze mam teraz na tłoku tymczasowo 2 pierścienie, bo nie dało się zdjąć bez łamania
Zapisane

jawol RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2078
  • Jawa 350/638-5 CZ 175/450
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 13, 2008, 23:01:02 »

Cytat: MOTOPSYCHO
ktos wie jak poprawić błąd w temacie??
Spróbuj kliknąć przy pierwszej swojej wiadomości  w temacie na przycisk "ZMIEÑ"
I popraw temat.
Powinno zadziałać.
A wracając do tematu...
MOTOPSYCHO zrób najpierw silnik na "cacy" bez żadnych "wodotrysków"
Generalkę z dobrym szlifem i dobrymi materiałami.(łozyska/simeringi itd.."
Zalej dobrym olejem.
Następnie wyreguluj silniczek jak "zegarek" (zapłon/ga¼nik)
Poje¼dzij kilkanaście kkm........
Jak zobaczysz/doświadczysz co potrafi ten "dobrze zrobiony/zadbany" motocykl przejdzie Ci ochota na wszelaki "tjuning"
Zobaczysz...
Zapisane

MarcinS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 506
  • Yamaha Virago 535 '93
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 13, 2008, 23:04:35 »

Likwidacja progów na połączeniach cylinder-króciec, cylinder-karter i cylinder-tuleja raczej nie zaszkodzą. Gdy bawiłem się tak w Jawce Mustangu to efekt był.
Zapisane

HubertBaran

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 14, 2008, 10:26:39 »

W zadnej nowosci z japoni nie znajdziesz pierscienia L. Był on stosowany dawno temu kiedy chyba sałek był jeszcze młody.
Co do czasu na rozrzadzie, a jak zmienisz wysokosc denka to nie zmienisz czasu ?

Mebrana to jedno z tañszych i lepszych usprawnieñ silnika. Daje sporo lepsza charakterystyke, silnik moze rozwinąc skrzydła na wyższych obrotach i do tego mozna uzyskać mniejsze spalanie.
Zapisane

von_Majzel

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 14, 2008, 10:55:05 »

Wg mnie jest sens robic takie "tuningi" :

- lzejsze tloki (jak sie wie ile stoczyc i gdzie zeby nie przesadzic , bo tlok sie urwie , rozerwie i silnik rozbity , jak sie nie wie sie nie robi tego)
- odchudzone korbowody (jw , tak jak z tlokami)
- korki do wału (to nie problem)
- wyrownanie przejscia kanalow pluczacych do karterow (bo to faktycznie pomaga , fabryki robily tam spore niedorobki)
- zaplon elektronik (Vape lub Prameti , zdania sa podzielone , ale inwestycja sie oplaca gdy to dziala niezawodnie)
- wydech (jesli kupimy drugi do eksperymentow to nie problem , pobawic sie mozna , zawsze mozemy zalozyc stary wydech i porownac , zlym wydechem mozna bardzo popsuc charakterystyke silnika , a dobrym niewiele poprawimy )
- odchudzenie motocykla (lzejszy lepiej przyspiesza , ale nie zdejmujmy swiatel , migaczy czy siedzenia ... )


Tego bym nie robil (bo to jest trudne , ryzykowne , drogie lub skraca zywotnosc) :
- podkowy do walu (trzeba warsztat i troche wiedzy , jakby sie podkowa urwala i przesunela to mamy rozbity silnik)
- planowanie glowic (zwiekszamy tak stopien kompresji , ale rowniez obciazenia na lozyskach walu [zwlaszcza stóp korbowodow] i lozyska szybciej padaja i mamy czestsze remonty )
- filtry powietrza , stozki itp ( potrzeba hamownii do tego . Orginalny airbox jest dobry , nie sadze zeby ktos przeliczyl i zbudowal lepszy , daje kulture pracy silnika i plaski wykres momentu obr. Jak damy tylko stozek na gaznik bedzie wiecej mocy powyzej 5000 obr/min (ale TYLKO NA PELNYM GAZIE a tak sie zadko jezdzi !!) ale ponizej bedzie bardzo slaby (duzo gazu na niskich = duze spalanie) , bedzie stromy wykres momentu obr. i moga trudnosci z regulacja obrotow )
- modyfikacja kanalow w cylindrze (jesli NAPRAWDE wiesz co robisz i masz hamownie to ok , ale lepiej kup drugie cylindry i tloki i z nimi eksperymentuj , poza tym - trzeba sobie zrobic dobre narzedzia do tego ... porysowac gładz cylindra łatwo jest )
- zawory membranowe (trzeba je zestroic !! i spawac aluminium przy modyfikacji króćca czy karterow (zalezy czy TS czy CZ) bedzie to drogie (drogie - to jest pojecie wzgledne =) ale pomoze tylko trzeba zestroic je do konkretnych predkosci obrotowych wymieniajac membrany na takie o innych wymiarach lub/i masie - wydaje mi sie ze mnóóóóstwo pracy potrzeba na to i najlepiej hamownie )

to chyba tyle ... przynajmniej ja bym to robil / nie robil w mojej Jawicy =]

Wniosek : jesli mamy pare tysiecy PLN i chcemy zeby jawa dala 200% mocy to sie to da zrobic . Ale latwiej kupic uzywanego japonczyka np gsx600 , i bedzie szybciej jezdzil i na pewno dluzej i spali mniej paliwa ...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2008, 11:08:16 wysłana przez von_Majzel »
Zapisane

HubertBaran

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 14, 2008, 12:57:26 »

von_Majzel. Hamownia to by sie przydała w domu dobry stoper i kierowca.

Mebrany sie storoi poprzez zmiane twardosci listków które mozna kupić za grosze. Tyle ze trzeba pomyśleć i wiedzieć co sie robi to fakt;)

Sporo bawiłem sie z silnikiem MZ tyle ze nie starczyło czasu i pieniedzy na skoñczenie projektu. Z cylidrami jawy jest mniej zabawy bo da sie wyprasowac tuleje. W MZ musiałem ciać ja brzeszczotem. Za to sporo zycia ułatwia 5 biegowa skrzynia Mz, mozna wtedy ostro zestroić silnik. W przypadku 4 biegówki trzeba myśleć nadtym co dzieje sie z charakterystyką. 
Zapisane

jawol RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2078
  • Jawa 350/638-5 CZ 175/450
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 14, 2008, 14:55:09 »

Cytat: von_Majzel
jesli mamy pare tysiecy PLN
No jeśli mamy te marne parę tysięcy to polecam tą stronę:
http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm
Do "wyboru do koloru"    :> :>
I do tego "u ¼ródeł"   <yes>
Każdy forsiasty fanatyk Jawy cóś dla siebie znajdzie.   <thumbup>
Zapisane

MOTOMYSZOR

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żylę??
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 14, 2008, 14:56:12 »

Panowie, ciągle przewija się wątek tuningu. A przecież żeby podrasować jawę nawet o te 2-3 konie więcej niż może nam dać dobry remont i poprawienie fabryki to już na dzieñdobry trzeba mieć w ręku przynajmniej 1 tyś zł.

zrobisz wydech dobry ( wykonanie rezonasowej puszki to ładna kasa i kupa wiedzy) to musisz zrobić ga¼nik. zrobisz to to okazuje się że filtr powietrza nie taki i świece. Polerka kanałów, czy tłoka, odchudzanie elementów, strojenie....
Od rzeczy do rzeczy wychodzi ogromny nakład pracy i finansów.....
Pytanie czy ktoś z nas ma kasę na to by latać od zakładu do zakładu, zlecać toczenie, pomiary, pasowanie.....
Zapisane

MOTOPSYCHO

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żyletę??
« Odpowiedź #21 dnia: Grudnia 14, 2008, 16:00:34 »

Dzięki Jawol. ;) hmmm a w jaki sposób poprawić fabryke w jawie?? <worship>
Zapisane

HubertBaran

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żyletę??
« Odpowiedź #22 dnia: Grudnia 14, 2008, 16:18:34 »

Np. zeby oddac cylidry do firmy motortech ;) tam sie nimi ładnie zajmą tyle ze to dosc droga sprawa.
Zapisane

MOTOPSYCHO

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żyletę??
« Odpowiedź #23 dnia: Grudnia 14, 2008, 18:58:17 »

 Toważysze!! Mi nie chodzi o Tjuning!! mi bardziej biega jak poprawić konstrukcje fabryczną. Może ktoś podać mi jakie powinny być wymiary dolnych ścianek Tłoka po przetoczeniu od wewnątrz, bo tokarka u kolegi stygnie ;)  :> !! Może mi ktoś podać jak sunąć te progi na połączeniach cylinder-króciec, cylinder-karter i cylinder-tuleja.?? Moim zdaniem zasilanie sinika Jawy to porażka mi wydaje się że silnik nie ma czym oddychać a w szczególności na 2 garki. moim zdaniem cylinder powinien mieć swoje zasilanie. <thumbup> ;)
Piszcie!!!!!!!!! <worship>
Przepraszam za pomyłke(cylinder-tłok)!!!!! <worship>
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2008, 20:49:56 wysłana przez MOTOPSYCHO »
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Jak zrobić silnik na żyletę??
« Odpowiedź #24 dnia: Grudnia 14, 2008, 19:55:12 »

Chcesz toczyć cylinder?  <scared> we¼ nr gg benesa i pogadaj z nim tam bo mielicie wodę....
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
3 Odpowiedzi
3182 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 21, 2007, 22:38:40
wysłana przez Janos
co mam zrobić

Zaczęty przez jawa 1234 Eksploatacja

12 Odpowiedzi
5969 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 12, 2007, 19:48:05
wysłana przez leon000
9 Odpowiedzi
5402 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 09, 2012, 20:21:28
wysłana przez fso777
10 Odpowiedzi
3435 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 27, 2015, 00:53:22
wysłana przez sykus69
6 Odpowiedzi
1850 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 04, 2021, 22:00:42
wysłana przez sebatoja