Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 16, 2025, 23:31:34
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: JAWA 350 TS po szlifie cylindrów nowe tłoki i ga¼nik nie pali ze startera HELP  (Przeczytany 13589 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

harry-karol

  • Gość

Witam posiadam jawe 350 ts z 1987 roku  Zrobiłem w niej 2 szlif kupiłem nowe tłoki oczywiście oryginalne czeskie i pierścienie także oryginalne, Luz między tłokiem a cylindrem jest 0,06 mm . Ga¼nik kupiłem także oryginalny ikova lecz motocykl dalej nie chce zapalać ze startera. Po przepchnięciu około 1 metra jawa zapala i wszystko jest ok.Bez różnicy czy jest zimna czy ciepła nie odpali ze startera nawet gdy włącze ssanie nie zalewa wogule świec proszę o pomoc i z góry serdecznie dziękuje .PS zapłon wyregulowany na 2.7 przed GMP
Zapisane

harry-karol

  • Gość

I jeszcze jedna sprawa nie chce wogule pracować na wolnych obrotach gaśnie jak ustawie gdzieś 2500 obrotów to nagle wzrastają i po przegazowaniu schodzi do 1500 obrotów i także gaśnie
Zapisane

BoNes0

  • Gość

Używaj słownika i opcji modyfikuj !  ;)
Zapisane

grom

  • Gość

Wygląda to na lewe powietrze albo ¼le ustawiony ga¼nik.
Jak zakładałeś nowy ga¼nik to uszczelniłeś połączenie między ga¼nikiem a silnikiem.
Ustawiałeś ga¼nik czy go założyłeś i tyle.
BoNes0 jak masz tylko tyle pisać to nie pisz nic.
Zapisane

harry-karol

  • Gość

składałem cylindry i wszystko uszczelniałem uszczelkami i silikonem czyli od cylindrów rozdzielenie na 2 cylindry potem łącznik i mocowanie na ga¼nik z nową gumą a ga¼nik regulowałem lecz to nie pomaga jak ustawie obroty to po chwili zaczyna wkęcać sie  na wysokie obroty a po przegazowaniu uspokaja sie i po chwili gaśnie
Zapisane

grom

  • Gość

Kolego ale ga¼nik regulowałeś czy próbowałeś regulować ? Który ząbek na iglicy przepustnicy masz zapięty? Objawy co opisujesz wyglądają na problemy z układem paliwowym. A jak wygląda sprawa simeringów na wale wymienione zostały czy nie?
Zapisane

harry-karol

  • Gość

IGLICA PRZEPUSTNICY USTAWIONA NA 2 Z¡BEK OD GÓRY CZYLI PO ¦RODKU. ZImeringi na wale nie wymieniane.
Zapisane

Kronobel

  • Gość
Odp: JAWA 350 TS po szlifie cylindrów nowe tłoki i ga¼nik nie pali ze startera H
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 26, 2009, 17:55:05 »

A zobacz czy śruba regulująca wysokość przepustnicy nie jest za wysoko ( ta wkręcona pod kątem do góry nogami :).Wykręć ją o obrót i zobacz co się dzieje.
Zapisane

Agent 634-7

  • Jawa 350 634-7 1985 r.
  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 471
  • Jawa 350 634-7-13

lub za mały poziom paliwa w komorze pływakowej albo labirynt poszedł ale to jest opcja mało prawdopodobna.
Zapisane
Jawa 350 634-7-13
Jawa 350 638-5 (w trakcie odbudowy )

grom

  • Gość

Można by na wszelki wypadek te zimeringi wymienić (lewe powietrze od strony alternatora).
A może po prostu ten nowy ga¼nik nie jest sprawny nie masz nic na podmianę?
Zapisane

harry-karol

  • Gość

Próbowałem śrubą kręcić i nic jak ustawiłem ją około 2 obrotów od zakęconej na maksa to chwile pracowała jawa równo po czym zaczęła wchodzić na wysokie obroty a potem gasła
Zapisane

grom

  • Gość

Ok a kranik? To wygląda tak zapalasz potem paliwo się wypala obroty w górę i gaśnie. Ale to gdybanie.
Zapisane

Agent 634-7

  • Jawa 350 634-7 1985 r.
  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 471
  • Jawa 350 634-7-13

yyy czy Ty napisałeś że kupiłeś nowy ga¼nik ? Nowy oryginał czy jakąś chiñską podróbkę i powiedz gdzie to kupiłeś ? bo jak na alledrogo to na 100% podróbka i masz takie kłopoty. Ja bym na Twoim miejscu założył stary ga¼nik, i zobaczył czy sie poprawiło.
Zapisane
Jawa 350 634-7-13
Jawa 350 638-5 (w trakcie odbudowy )

harry-karol

  • Gość

Stary ga¼nik wygotowałem w roztworze ocet woda 50/50  przez godzinę po czym wymyłem go ekstrakcyjną przedmuchałem ciśnieniem 6 atm. przedmuchałem również dysze i poskładałem czy to na starym czy nowym ga¼niku jawa zachowuję się tak samo
Zapisane

Agent 634-7

  • Jawa 350 634-7 1985 r.
  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 471
  • Jawa 350 634-7-13

A co najpierw dokręcałeś po złożeniu, najpierw cylindry a potem ga¼nik czy najpierw ga¼nik a potem cylindry ? Bo to też ma zasadnicze znaczenie znaczenie w TS'ce
Zapisane
Jawa 350 634-7-13
Jawa 350 638-5 (w trakcie odbudowy )

harry-karol

  • Gość

ZBIORNIK CA£Y WYMY£EM KRANIK OK LECI PALIWO ELEGANCKO GA¬NIK CZESKI ORYGINALNY NOWY CENA 220 zł JIKOV.
Zapisane

grom

  • Gość

No to tak szczerze mowiąc wymieniliśmy prawie wszystkie powody takiego stanu rzeczy a ty mówisz że to wszystko sprawne to ja jestem bezradny.
I jeszcze jedno mówisz że objawy te występują na jednym i drugim ga¼niku?
Czy jednak są jakieś różnice w pracy motocykla.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2009, 18:05:58 wysłana przez grom »
Zapisane

harry-karol

  • Gość

NAJPIERW ZAMONTOWA£EM CYLINDRY A POTEM GA¬NIK
Zapisane

Agent 634-7

  • Jawa 350 634-7 1985 r.
  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 471
  • Jawa 350 634-7-13

I tu kolego będzie wisiał problem w modelu TS najpierw dokręcamy ga¼nik a potem cylindry.
Zapisane
Jawa 350 634-7-13
Jawa 350 638-5 (w trakcie odbudowy )

harry-karol

  • Gość

A CZY JEST MO¯LIWO¦ć SPRAWDZENIA LABIRYNTU ???? I JAK TO ZROBIć?????
Zapisane

harry-karol

  • Gość

A DLACZEGO NAJPIERW GA¬NIK A POTEM CYLINDRY ?????
Zapisane

grom

  • Gość

Nie ma takiej możliwości. NIESTETY

P.S. naciśnij proszę przycisk "Caps Lock"
Zapisane

Agent 634-7

  • Jawa 350 634-7 1985 r.
  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 471
  • Jawa 350 634-7-13

Bo jeżeli przykręcisz najpierw cylindry a potem ga¼nik to kruciec nie zejdzie się tak jak powinien i między ga¼nikiem a cylindrami będą małe szparki i będzie łapać lewe powietrze. Było już to opisywanie na forum poszukaj.
Zapisane
Jawa 350 634-7-13
Jawa 350 638-5 (w trakcie odbudowy )

harry-karol

  • Gość

Dziękuje wszystkim za pomoc myślę że sprawdzę to z zimeringiem i labiryntem ale dalej zastanawiam się dlaczego montuje się najpierw ga¼nik a potem cylindry.Ps w Częstochowie mogę pomóc każdemu z elektryką przy jawie Pozdrawiam Harry
Zapisane

harry-karol

  • Gość

kruciec do ga¼nika był  na uszczelkę i silikon składany
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
AGMOT / nowe cylindry i tłoki

Zaczęty przez GawcioRacice Mechanika

3 Odpowiedzi
3441 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 04, 2007, 23:59:54
wysłana przez Vardos
8 Odpowiedzi
5508 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Grudnia 27, 2009, 14:37:28
wysłana przez Jawsim
33 Odpowiedzi
11385 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 07, 2011, 21:26:15
wysłana przez Mofeix
10 Odpowiedzi
6128 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 28, 2013, 08:14:41
wysłana przez Deejf
18 Odpowiedzi
5356 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 30, 2015, 08:04:21
wysłana przez mateusz7844