Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 21, 2025, 00:22:59
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Pali na jeden gar  (Przeczytany 35879 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KAMARO

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #75 dnia: Lipca 04, 2008, 17:24:28 »

Jak jest iskra, i masz pewność co do zapłonu i świecy to może być to co pisze lukash, lewe powietrze lub brak sprężania.
Zapisane

gala_pasiak

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #76 dnia: Lipca 04, 2008, 21:49:27 »

Hafus ja ci powiem jedno. przyszlosc dla twojego motoru to zielona brama ewentualnie jasiek szmit:d
pozdro kacie z pasiaka:D:D
Zapisane

hafus

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #77 dnia: Lipca 05, 2008, 12:23:19 »

Cisnienie ma 0,8 czyli b dobre z tego co wiem .... lewego tez nieciagnie bo silnik tyle co zlozony i napewno tez to odpada....    podejzewam ze moze cewka ......??? a jak dam wiecej gazu i trzymam to pracuja  wtedy dwa .....Prosze o kolejne rady  <yes>
Zapisane

piotrekyo

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #78 dnia: Lipca 08, 2008, 11:41:26 »

jakie masz świece?????
Zapisane

Gonzo

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #79 dnia: Lipca 08, 2008, 12:34:58 »

Hafus sprawdz sobie dokładnie świece.Może mają za słabą iskre.Ja miałem na początku w swojej cezecie funkiel nówki świece Brisk'a(tak to się chyba pisze) i nie paliła na prawy gar więc prawą świece wywaliłem i zamontowałem Iskre 95 bo nic innego pod ręką nie miałem.Moto zaczął mi dobrze chodzić na 2 różnych świecach <blink>. Kiedy chciałem założyć 2 takie same albo jeden albo drugi gar odmawiał posłuszeñstwa więc szukaj świec na których moto będzie palił niekoniecznie muszą być takie same ale na dłuższą mete tego nie polecam
Zapisane

Jawacz350

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #80 dnia: Maja 22, 2010, 20:44:41 »

Witam ponownie !
 szukalem juz na necie, ale nie znalazlem ani jednej konkretnej opowiedzi. wiec: przerywa mi na jeden baniak. dopiero jak przekrece manetke ostro do konca, to wtedy chyta, ale i tak przerywa. czym to moze byc spowodowane ?
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #81 dnia: Maja 22, 2010, 21:01:52 »

Podejrzewam,że Twoją głupotą przede wszystkim.
Zapisane

Jawacz350

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #82 dnia: Maja 22, 2010, 21:06:12 »

 mozesz sie wyrazac na forum ?
 
 jesli niemasz nic do powiedzenia, to nie pisz i daj ludzia zyc  :-/
Zapisane

SE630PL

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #83 dnia: Maja 22, 2010, 21:09:49 »

Nie ma to jak być moderatorem :]
Zapisane

Jawacz350

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #84 dnia: Maja 22, 2010, 21:19:30 »

 moze i dobrze, ale jesli niema nic do powiedzenia na moj temat, to niech nie pisze wgl. bo to zaczyna sie robic wkurzajace
Zapisane

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3601
  • Smoczyciel
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #85 dnia: Maja 22, 2010, 21:52:48 »

Witam ponownie !
 szukalem juz na necie, ale nie znalazlem ani jednej konkretnej opowiedzi.

Po pierwsze, to słabo szukałes... :

http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,51.0.html
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,5334.0.html
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,6227.0.html
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,6061.0.html
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,1883.0.html

Po drugie twój problem sprecyzowałeś jak siedmiolatek... "Przerywa mi jeden baniak..."
Szkoda że nie napisałeś " Silnik nie działa poprawnie. POMÓ¯CIE!!!"
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)
www.facebook.com/motorozzy

Jawacz350

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #86 dnia: Maja 22, 2010, 21:59:34 »

Witam ponownie !
 szukalem juz na necie, ale nie znalazlem ani jednej konkretnej opowiedzi.

Po pierwsze, to słabo szukałes... :

http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,51.0.html
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,5334.0.html
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,6227.0.html
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,6061.0.html
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,1883.0.html

Po drugie twój problem sprecyzowałeś jak siedmiolatek... "Przerywa mi jeden baniak..."
Szkoda że nie napisałeś " Silnik nie działa poprawnie. POMÓ¯CIE!!!"

 przynajmnie jeden pomyslal  :) dzieki wielkie !
Zapisane

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3601
  • Smoczyciel
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #87 dnia: Maja 22, 2010, 22:21:05 »


 przynajmnie jeden pomyslal  :) dzieki wielkie !

Nie to że jeden  pomyślał tylko kolego następnym razem zanim napiszesz nowy temat użyj opcji szukaj!!!!! Wyniki masz powyżej... I pochodzą właśnie z "szukajki"....
Na prawdę kliknięcie w tą opcję nie boli...

Temat do kosza...
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)
www.facebook.com/motorozzy

Karolex

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 644
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #88 dnia: Sierpnia 19, 2010, 10:51:28 »

Wiem że stare ale jak  bym założył swój wątek to poleciał by do kosza ;]
Chodzi mi o diagnozę tej usterki... w mojej TS jest identyczny problem z prawym garem, czyli łapie dopiero na wyższych obrotach. Zmieniałem już cewki, kondensatory i świece oraz ściągałem alternator...
I myślę sobie że gdybym nie miał tej tulejki albo gdyby uszczelniacz był popsuty to wydmuchiwało by z stamtąd mieszankę, a w moim przypadku jest tam sucho, czyli chyba mam tam wszystko dobrze?   
Zapisane
Ludzie sami sobie utrudniają życie.
A potem pier* że życie trudne.

grochu

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 115
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #89 dnia: Sierpnia 19, 2010, 13:14:44 »

Ja w swojej TS miałem ostatnio podobny problem po czyszczeniu ga¼nika.
Okazało się że odwrotnie założyłem dysze, nie pamiętam oznaczeñ.
Bodajże 92 dałem na środek a 72 na bok i na wolnych chodziła mi na jeden gar a po dodaniu gazu na dwa i to całkiem dobrze, ale spalanie masakryczne...
Na 2 litrach zrobiłem 17 km :-/
Więc zobacz ułożenie dysz w ga¼niku, być może to jest przyczyną
Zapisane
Z Cezetką jest jak z kobietą, poznasz, pokochasz a później rozbierasz.
A ze skuterem jak z prostytutką, siadasz i jedziesz.

http://www.youtube.com/user/grochu1103?feature=mhum

http://polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/125736

gg 9594878

Karolex

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 644
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #90 dnia: Sierpnia 19, 2010, 13:40:41 »

Hym... też grzebałem w ga¼niku, muszę sprawdzić czy dobrze tam pozakładałem ;]
Zapisane
Ludzie sami sobie utrudniają życie.
A potem pier* że życie trudne.

grochu

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 115
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #91 dnia: Sierpnia 19, 2010, 13:54:56 »

Ta z większą średnicą na sam bok jak coś, ta z mniejszą na środek. :)
Zapisane
Z Cezetką jest jak z kobietą, poznasz, pokochasz a później rozbierasz.
A ze skuterem jak z prostytutką, siadasz i jedziesz.

http://www.youtube.com/user/grochu1103?feature=mhum

http://polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/125736

gg 9594878

Karolex

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 644
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpnia 19, 2010, 16:03:24 »

Miałem jednak prawidłowo, no to szukać trzeba dalej ...
Zapisane
Ludzie sami sobie utrudniają życie.
A potem pier* że życie trudne.

grochu

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 115
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpnia 19, 2010, 16:34:51 »

To może świeca lub coś z zapłonem???
Zapisane
Z Cezetką jest jak z kobietą, poznasz, pokochasz a później rozbierasz.
A ze skuterem jak z prostytutką, siadasz i jedziesz.

http://www.youtube.com/user/grochu1103?feature=mhum

http://polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/125736

gg 9594878

Jawsim

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpnia 19, 2010, 16:55:51 »

Laszlo sprawd¼ ten simmer a najlepiej go wymieñ bo wcale nic tam nie musi wylatywać. Podcisnienie jest za małe by zassać mieszankę a co dopiero by był jej nadmiar i wyciek przez simmer- takie kwiatki to typowe dla twinów.Druga sprawa to poprawna kolejność składania "góry" silnika- najpierw dokręca się króciec ssący na 4 śruby ( można bez ga¼nika nawet na ten czas ) a pó¼niej dopiero dokręcamy głowice- nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego. Ale jakbym jednak musiał - to dlatego,że cylindry nie ułożą się same tak by obie powierzchnie do montażu króćca były w jednej płaszczy¼nie- cylindry mają tendencję do obracania się w prawo podczas dokręcania lub do zewnątrz jeśli założymy kolanka i mamy lipę. Najpierw 4 nakrętki króćca na fest, pó¼niej 8 nakrętek głowicy na fest i mamy cylindry ustawione na swoim miejscu.
Zapisane

Karolex

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 644
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpnia 19, 2010, 17:15:12 »

OK, przyjąłem do wiadomości ;) Uszczelniacz drogi nie jest, jak będę w mieście to kupię.
Co do ściągania cylindrów itp... szkoda że tego parę lat temu nie wiedziałem bo nad tym sporo siedziałem, ale doszedłem do tego ;]
Zapisane
Ludzie sami sobie utrudniają życie.
A potem pier* że życie trudne.

WaspOne

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #96 dnia: Września 13, 2010, 21:16:27 »

Witam. Chłopaki mam podobny problem. Mam CZ 350 12v. Od jakiegoś czasu coś mi się porobiło złego :p. Mianowicie próbuje odpalić jak zimna no i lipa jest. na początku tak jakby troche łapała ale po kilku próbach odpalenia nie gada wcale... No i pchanko... Moto zapali ale pracuje tylko na lewy gar. Dopiero po chwili trzymania jej na około 3 tyś obrotów zagaduje prawy gar, ale co chwila się odłącza i brakuje iskry na fajce (wiem bo mam "świecące fajki" - nie śmiejcie się, wiem że to największe badziewie, ale niedawno kupiłem moto i takie już były niestety). Po dłuższej chwili zaczyna pracować w miare normalnie więc jadę. Podczas jazdy też lubi często rozłączyć prawy gar. W ogóle od tego czasu co to mi się z nią tak porobiło to mi też lubi strzelić czasem w ga¼nik. W ogóle moto przestało je¼dzić jak powinno... :( Dodam jeszcze, że jak chce bujnąć ją troche bardziej i przeciągnąć na obrotach to od około 4tyś czuje że silnik jakoś zamula... Co mi poradzicie na to wszystko?
PS. Dodam że mam popsuty regulator napięcia, ale aku raczej jest ok bo prąd trzyma. Moge się mylić. Pomóżcie chłopaki bo sezon się koñczy a ja kuleje z motorem :(
Zapisane

Ciechu

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #97 dnia: Września 13, 2010, 21:59:12 »

Cytuj
Co mi poradzicie na to wszystko?

Wszystko co opisałeś potwierdza że silnik wymaga regulacji wszystkiego.
Zapisane

WaspOne

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #98 dnia: Września 13, 2010, 22:34:08 »

Super... Więc od czego zacząć? Dodam, że w moto stuknęło 26 tyś bez remontu. Jestem trzecim właścicielem i z tego co wiem to ponoć nowy wał był wsadzony "bo coś tam". Nie wiem jednak przez którego właściciela ani nic więcej. Pierwszym właścicielem ponoć był jakiś dziadek, który je¼dził moto z żoną do kościoła... Drugi to jakiś koleś około 40stki... Z tego co wywnioskowałem to za dużo nie je¼dził (nie bardzo moto mu chciało chyba chodzić. kombinował ze świecami, platynkami, cewkami itp a moto nadal nie chodziło. co się okazało filtr powietrza był tak zatkany że nie chciał nawet odpalić... myszy w nim siedziały nawet... no mniejsza o to) więc przypuszczam że moto za bardzo wytłuczone nie powinno być. Jest to 1988 rok no ale te 26tyś bez ruszania robi swoje... Ogólnie sprzęcik troche szrot, ale nie jest najgorzej. Wygląd jest w miare, natomiast technicznie... Osobiście udało mi się z niej wyciągnąć ze dwa razy 120km/h... szału nie ma szczerze mówiąc i to nie są osiągi takie jak powinny być... Myślę, że silniczek troche się wysłużył już... Na 3jce musze ją sporawo przeciągnąć (tak do 90km/h) żeby na 4rce poszła- i tak do 105/110km/h i koniec... Remoncik by się zdał, ale to w zime dopiero. Teraz chciałbym jeszcze troche polatać tylko muszę wiedzieć jak doprowadzić moto do stanu normalności... Tak to strach jechać... Proszę Was o pomoc...
Zapisane

WujoWojtas

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 368
  • Jawer
    • Poduszki dla dzieci
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #99 dnia: Września 13, 2010, 22:42:13 »

Wyreguluj zapłon, ga¼nik, wszystko znajdziesz na forum. Zawsze możesz poradzić się jakiegoś okolicznego speca ;)

Strzelanie w ga¼nik nie jest objawem wzorowego ustawienia zapłonu, także od tego zacznij. Jeżeli zapłon ustawisz ok i prawy gar nadal będzie ¼le działał, zamieñ kondensatory, cewki z lewego na prawy i sprawd¼.

Co do regulatora, musisz się z tym uporać. Albo nie będzie ładowania - jeden gar może nie działać ok, albo będzie aż za bardzo i wtedy aku powie papa, jeśli już nie powiedziało.

Walcz ;)
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
[all 350] Jeden gar nie pali

Zaczęty przez jawa634 « 1 2 » Mechanika

42 Odpowiedzi
15182 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 06, 2007, 23:02:22
wysłana przez wskpan
10 Odpowiedzi
7202 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 30, 2007, 17:12:17
wysłana przez kamil123
38 Odpowiedzi
16104 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 28, 2011, 10:21:59
wysłana przez Mikel
3 Odpowiedzi
3633 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 14, 2015, 18:53:17
wysłana przez Daniel22
5 Odpowiedzi
2607 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 10, 2019, 22:45:10
wysłana przez Adam112