Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marca 21, 2025, 00:22:27
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: [all] Zakładanie pierścieni  (Przeczytany 12423 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nestor.mariusz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 773
  • TS 350 CZ 350 (żony)
Odp: pierścienie czyli montujemy cylindry...
« Odpowiedź #25 dnia: Listopada 26, 2006, 00:58:06 »


- przy zużyciu 0,2 mm przeprowadzić szlif w drodze honowania,
-- sz1if przeprowadzić z tolerancja 0,03 mm w taki sposób, ażeby lewy i


czlowieku.. mylisz luz zamka pierscienia ze zuzyciem gladzi cylindra
luz zamka pierscienia to 0,2 do 0,4 mm. nominalnie ustawiamy na 0,2

natomiast ty piszesz o zuzuciu gladzi cylindra. policz sobie tak z  ciekawosci  o ile zwiekszy sie luz zamka pierscienia(czyli obwod cylindra) jesli jego srednice zwiekszysz o 0,2..
Zapisane

nerlst

  • Gość
Odp: pierścienie czyli montujemy cylindry...
« Odpowiedź #26 dnia: Listopada 26, 2006, 11:01:08 »

Hmm od wielu ludzi słyszałem i w sklepie kolo mówił, że jak jest przerwa 0,2mm na pierścieniu to do szlifu, ale jak już kiedyś pisałem w tym sklepie zrobią wszystko, żebyś tylko coś u nich kupił. No ale spoko, skoro jest tak jak piszesz to git bo w takim razie jeśli mam przerwę 0,3mm to jeszcze pojeżdżę :) £ukasz w takim razie miałeś rację  <cheers>


pzdr
Zapisane

luki CZ

  • Gość
Odp: pierścienie czyli montujemy cylindry...
« Odpowiedź #27 dnia: Listopada 26, 2006, 18:29:11 »

Nerlst a ja juz zacząłem sie zastanwiac czy ja dobrze robie;d  POZDRO


I mozemy kiedys zrobic zlocik jakis przy piwku tylko szkoda ze nie mam prawka na ten moto  :( <cheers>
Zapisane

Jerry

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 604
Odp: pierścienie czyli montujemy cylindry...
« Odpowiedź #28 dnia: Listopada 26, 2006, 20:49:36 »

Pewnie wszyscy o tym wiedzą ale

przy "dopasowywaniu " pierścieni należy zwrócić uwagę aby zrobić odpowiedni luz dla samego "zamka". Inaczej pierścieñ dopasowany do cylindra i założony na tłok może nie wejść do tegoż cylindra razem z tłokiem (po prostu pierścien zaprze się o zamek tłoka wewnętrzną częścią)
Zapisane
JAWA TS 350 89r
BMW K 1200 GT 03r
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
1 Odpowiedzi
3065 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 11, 2014, 16:33:09
wysłana przez Karolek
15 Odpowiedzi
6614 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 29, 2014, 18:15:37
wysłana przez TomekTS350
5 Odpowiedzi
3876 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 18, 2015, 09:39:43
wysłana przez Marcin_93
21 Odpowiedzi
5680 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 12, 2017, 23:44:49
wysłana przez Paweł Świecie
24 Odpowiedzi
6471 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 06, 2019, 19:40:25
wysłana przez killler